Tags, tags, tags...:)

Hello!

 Astazi ma voi ocupa de doua tag-uri primite cu cateva zile in urma. Mi se par interesante, cu ajutorul lor putem afla mai multe una despre cealalta.

Tag 3 
- primit de la: Gya, Denisa si Koko.



3 culori preferate:
- taupe;
- navy;
- rosu.


3 melodii preferate:
Imi va fi greu sa aleg doar trei, daar:

- Kings Of Leon - Closer (brrr...mi se face pielea de gaina cand o ascult);

- Lenny Kravitz - Calling All Angels (cel mai faina si linistitoare melodie);

- 2 Men 4 Soul - Free Your Mind (ador sound-ul si senzatia pe care mi-o da melodia asta);


3 piese vestimentare preferate:
- blazer;
- trench;
- rochii.


3 materii preferate:
- geografie;
- managementul resurselor umane;
- turism international.


3 bauturi preferate:
- limonada;
- ceaiuri;
- tequila shots. :))


3 mancaruri preferate:
- pizza;
- mancare chinezeasca;
- spaghette milaneze.


3 deserturi preferate:
- tort cu iaurt si frisca;
- ciocolata;
- inghetata de la McDonald's. :D


3 calitati:
- ambitioasa;
- loiala;
- prietenoasa.


3 defecte:
- incapatanata;
- comoda;
- dezordonata (mai nou, dar ma voi auto-disciplina, promit). 


3 persoane la care tii mult:
- nu pot sa numesc doar trei;


3 persoane pe care le urasti:
- nu urasc si nu am urat vreodata pe nimeni;


3 obiecte la care nu ai putea renunta:
- laptop;
- telefon;
- geanta.


3 profesori pe care nu ii suporti:
-


3 profesori de gasca:
- toti imi sunt neutrii (cei de acum, de la masterat). :))


3 baieti simpatici de la tine de la facultate:


3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:
- America;
- Cehia;
- Japonia.

3 dorinte:
Sa fiu implinita pe plan:
- personal;
- profesional.
Si sa fiu sanatoasa atat eu cat si cei dragi mie. Sunt trei. :)


3 chestii cu care te lauzi:


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci:
- sa incerc sa skiez (dar nu e timpul pierdut);
- sincer nu gasesc alte doua lucruri  acum.


3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:
- ca nu am plecat la studii in alta tara (mai degraba nu am fost informata la timp);
- ca nu stiu germana, ca sa fi mers la masterat acolo;
- ca nu am fact niciun sport cand eram mica.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Chestionarul lui Proust:
Primit de la : Gya, Stefi, Denisa, Dalyda;


1. Principalele mele trasaturi:
- punctuala, realista, loiala;

2. Calitatile pe care doresc sa le intalnesc la un barbat:
- respectos, tandru, sincer, iubitor si cu simtul umorului. Doar ca l-am intalnit deja. :)

3. Calitatile pe care le prefer la o femeie:
- sinceritatea si simtul umorului;

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei:
- loialitatea;

5.  Principalele mele defecte:
- cum am spus si in tag-ul anterior: comoda si incapatanata.

6. Indeletnicirea mea preferata:
- blogging, make-up, margelit, lenevit la mare, la soare. :))

7. Fericirea pe care o visez:
- sot, copil/copii, cariera. Familia sa fie sanatoasa. Sa fim a big happy family. Si multe calatorii all around the world.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire?
Nu vreau nici sa ma gandesc la asa ceva, cum sa scriu despre asta? 

9. Locul unde as vrea sa traiesc?
Los Angeles (SUA) sau  Londra (Anglia) sau Praga (Cehia) sau Split (Croatia).

10. Culorile mele preferate:
Mie imi plac cam toate culorile, dar am sa le aleg pe cele din celelalt tag: taupe, navy si rosu.

11. Floarea care imi place:
Laleaua.

12.  Pasarea care imi place:
Paun, porumbel.

13. Prozatorii mei preferati:
Din Romania l-as alege pe Liviu Rebreanu.
Din strainatate ar fi mai multi, nu am facu vreo obsesie doar pentru unul.

14. Poetii mei preferati:
Mihai Eminescu. A fost tare romantic.

15. Eroii mei preferati din literatura:
-

16. Eroinele mele preferate din literatura:
-

17. Compozitorii mei preferati:
- trebuie sa recunosc ca nu ma pricep.

18. Pictorii mei preferati:
- aici ar trebui sa ma sfatuiesc cu prietenul meu, el e mai din domeniu. Dar sa zicem Salvador Dali.

19. Eroii mei preferati din viata reala:
- nu i-as numi eroi, dar membrii familiei mele sunt un model in viata pentru mine.

20. Ce urasc cel mai mult:
- minciuna, superficialitatea, prefacatoria.

21. Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere:
- sa am o voce minunata si cu un timbru deosebit. M-as multumi sa imi cant eu mie. :))))

22. Cum as vrea sa mor:
- batrana. :))

23. Greselile care imi inspira cea mai mare indulgenta:
- de obicei sunt indulgenta fata de cei care imi gresesc si nu pastrez suparare mult timp. Acum depinde si de situatie, normal. 

24. Deviza mea:
"Be aware, it's just your mind, you can change it anytime".


Dau tag-urile mai departe tuturor blogurilor din lista mea. 

Kisses,

Tags:

Share:

0 comentarii