My current skin care rutine

Hello!

 Am primit acest tag de la Cristina S si de la Mihaela. Va multumesc fetelor pentru ca v-ati gandit la mine. :)
Daca am scapat pe cineva, please let me know, nu scriu acest post de acasa si nu am cum sa verific.

 Daca acum un an ma dadeam cu crema de fata atunci cand imi aduceam aminte (stiu, shame on me!). Avand tenul mai gras nu am avut niciodata senzatia de "strangere", asa ca trisam destul de mult. Totusi, demachierea n-am sarit-o niciodata, de cand am inceput sa ma machiez, curatatul fetei a fost foarte important pentru mine.

Well,  lucrurile s-au schimbat la 180 de grade si am devenit extrem de constiincioasa, acum ma ocup de tenul meu cu sfintenie. ☺

 Din pacate nu am pregatit pozele pentru postarea de astazi si am fost nevoita sa iau pozele de pe internet. Sper sa nu va deranjeze.

Voi incepe cu rutina mea de seara:

- in primul si primul rand incep cu demachierea ochilor. Am ochii destul de sensibili si aproape orice demachiant ma face sa simt ca imi ard ochii. :))
Cel mai bine m-am inteles pana acum cu cele de la Bioten. Acum il folosesc pe cel verde, dar m-am inteles la fel de bine si cu cel portocaliu.

- pentru fata folosesc demachiantul Gerovital Plant cu extract bio de floare de colt. Desi nu e destinat unui ten mixt/gras, m-am inteles minunat cu el si intentionez sa il recumpar cand se va termina. Ma incanta faptul sa nu are parabeni si alcool. Si in plus, este foarte delicat cu tenul meu. Am mai vorbit despre el AICI.

- dupa ce am indepartat machiajul fetei cu demachiantul de la Bioten, ma asigur ca am indepartat totul si ca am curatat fata in profunzime cu ajutorul gelului de curatare Ivapur de la Ivatherm. Am mai vorbit despre el AICI.

- dupa ce imi curat fata aplic tonic hidratant de la Gerovital Plant cu extract de floare de colt, pentru a scapa de senzatia de strangere data de gelul de curatare. Ca si in cazul demachiantului, ma incanta ca nu are acool.
Am mai vorbit despre el AICI.

- dupa ce am terminat cu procedeul de demachiere, am grija sa imi hidratez fata, dar sa imi si tratez imperfectiunile tenului. Pentru asta ma ajuta crema antiimperfectiuni Gerovital Plant. Review in curand.

- apoi aplic ser contur pentru ochi si buze, tot de la Gerovital Plant. Chiar este pe placul meu aceasta gama si ma bucur ca le-am primit pentru testare.


Dimineata:

- deoarece aplic crema antiimperfectiuni, care este destul de grasa, tenul meu cere sa fie curatat (nu ca altfel n-as face-o). So, imi curat fata din nou cu gelul de curatare Ivapur si apoi aplic din nou tonicul hidratant:


- dupa aceea aplic crema de fata Effaclar Duo - La Roche Possay:
Pentru gat si decolteu folosesc crema vitaminizanta cu ulei de catina si masline, de la Cosmetic Plant.  Review in curand.




Ingrijire speciala



De doua ori pe saptamana imi curat tenul cu ajutorul periei pentru fata de la Oriflame (pe care aplic acelasi gel de curatare de mai sus), care imi exfoliaza delicat tenul:

Tot pentru exfolierea tenului, insa mai in profunzime, o data pe saptamana folosesc crema gommage de la Cosmetic Plant. Review AICI.

Si tot o data pe saptamana aplic si o masca astrigenta, tot de la Cosmetic Plant. Review AICI.
Sunt foarte multumita de rutina mea de ingrijire in momentul de fata si imi plac toate produsele prezentate mai sus. Simt ca tenului meu e fericit. :)

Dau tag-ul mai departe catre: Special K, Iulia Badita, Alexantza, Choco, Sigina si Adina.


Hugs & Kisses,

Share:

0 comentarii