Review & Swatch - Farmasi Nail Polishes

Salut, dragele mele!


 Din pacate trebuie sa va anunt ca de acum in inainte nu cred ca voi mai putea posta zilnic, programul nu imi mai permite, dar la doua zile va promit ca veti vedea un articol nou pe blog. Sper sa ramaneti alaturi de mine si asa. 

 Stiu ca sunt extrem de in urma si cu look-urile dar pur si simplu nu imi gasesc timp pentru pozat and all that stuff. Azi am reusit totusi sa fac ceva, voi posta maine, sper sa va placa. Cu siguranta dupa sarbatori o sa fie totul mai lejer si voi avea mai mult timp liber. Acum lucrez si la magazin si acasa ma ocup de cliente la unghiute si uite asa lucrez pana la 9 seara. Dar o sa ma organizez mai bine, promit. :)

 In alta ordine de idei, astazi vreau sa va povestesc despre niste lacuri de unghii foarte ieftine (4 lei) si foarte bune...si de asemenea, foarte iubite de mine. Dupa cum sugereaza si titlul, este vorba de lacurile de unghii Farmasi. Le cumpar de cel putin 3 ani si inca nu m-a dezamagit niciunul. 

 Am sa va arat micuta mea colectie (pe care o inmultesc de fiecare data cand trec prin mall☺) si sper sa va ajute daca vreti sa le achizitionati. 

De la stanga la dreapta: primul rand - 946, 964, 947, 46, 978, al doilea rand: 71, 991.


Toate nuantele sunt aplicate in doua straturi.

No. 946


No.947


No. 964


No. 71


No. 991


No. 978


No. 46


 Imi cer scuze pentru felul in care arata unghiile si cuticulele mele. Folosesc tratamentul de la Farmec pentru regenerare si cu toate stim ca usuca pielea din jurul unghiilor, oricat ulei de cuticule am aplica. Dar merita sacrificiul din punctul meu de vedere, este cel mai bun intaritor pe care l-am intalnit pana acum.


 Btw, in curand voi face o postare despre cum sa ne ingrijim cuticulele fara sa le taiem. :) Stiu ca o sa va ajute. ☺




Va pup si va doresc o zi minunata,

Share:

0 comentarii