LOTN: Forest Green

Salut fetelor!

 Iata ca o data la 1000 de ani reusesc si eu sa fac un look pentru voi.☺ Sper sa va placa ce am pregatit si sper sa pot sa postez LOTD-uri cat mai des si sa imi reintru in ritm. Tare rau imi pare ca nu prea apuc sa fac poze la lumina naturala..dar totusi cred ca e mai bine asa decat deloc, nu? :*


















Produse folosite pentru ochi si ordinea aplicarii nuantelor pe pleoape:





 - Elf Essentials Primer;
- ELF Beauty Encyclopedia - Sparkle Eye Edition;
- ELF Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition;
- Maybelline Eye Studio - Sparkling Gold;
- Annabelle Eyeshadow - Gold.
- Annabelle Eyeliner - Bamboo;
- Avon SuperMagnify Mascara;
- False eyelashes - no name;
- LashGrip Adhesive.


Produse folosite pentru fata:
- fond de ten cu minerale Avon - Ivory (combinat de mine cu fdt mineral Tanf pentru a ajunge la nuanta potrivita);
- ELF Studio - Cool Bronzer.


Produse folosite pentru buze:
- ELF Beauty Encyclopedia - Lips Edition.



Va doresc o zi insorita din toate punctele de vedere!


P.S. V-am pregatit o surpriza...o sa apara pe blog cat de curand. :)




Pupici,

Share:

0 comentarii