LOTD: All Dolled Up


 Da, da, cititi bine, am postat un LOTD!:)) Stiu ca am somat mult timp si imi cer scuze, dar asta e situatia...sper sa imi revina cheful de machiat si sa fac mai multe look-uri, deja simt ca am ruginit. :)) Am fost atat de boring in ultima perioada, am folosit doar produse pentru fata, fard de sprancene si rimel...si eventual ruj. That's all, nothing glamorous.
 Pentru astazi v-am pregatit ceva foarte simplu in esenta, am lucrat doar cu eyelinere (n-am folosit absolut niciun fard), per total m-am jucat (ideea initiala a fost cu totul alta), insa efectul final este unul destul de artistic. Me loves it!:) 
What do you think?









Produse folosite:
Pentru fata:
- Revlon Colorstay Foundation - 180 Sand Beige;
- Elf Studio Concealer & Brush;
- Elf Studio Complexion Perfection;
- Elf Studio Cool Bronzer.
Pentru ochi:
- white eyeliner Avon Color Trend;
- Avon Arabian Glow eyeliner - Turquoise;
- Nyx eyeliner - teal.
- gene false Elf pe care le-am taiat eu in bucati (Natural Lash Kit).
Pentru sprancene:
- creion pentru sprancene Farmasi - 01.
Pentru buze:
- Farmasi True Color lipstick - 03. - care de fapt este fuchsia, nu inteleg de ce a iesit asa in poze (probabil din cauza ca am facut pozele seara, fara pic de lumina naturala...who knows...)


Hope you liked it!



Va pup,

Share:

0 comentarii