De 3 x LOOK!

Hellooo!


 Nu v-am vorbit de ceva timp despre reviste, desi acum ceva timp in urma obisnuiam. Am decis sa va anunt doar atunci cand voi gasi ceva cu adevarat avantajos. Insa luna aceasta a fost atat de avantajos, incat eu nu m-am putut abtine si am luat revista Look in triplu exemplar.☺ Bineinteles, eu mi-am pastrat doar una, iar restul le-am dat prietenelor mele. 
 Revista se gaseste cu o gama larga de produse: Himalaya, Krauter (Life Care), Avon, Nivea (balsam de buze), etc. 
Pe mine m-a atras in special gama Himalaya, pe care vroiam de mult sa o incerc si nu avusesem inca ocazia. La fel m-a atras si crema de maini bio Krauter.
 In legatura cu revista, este una axata pe shopping, nu o cumpar de obicei, insa mi-au placut foarte mult piesele vestimentare si accesoriile prezentate in revista. Chiar am vazut multe care mi-au placut si am realizat ca mai mult de jumatate din magazinele prezentate acolo nu se regasesc in Timisoara. Pacat!:( Stam destul de prost la capitolul asta.
 Si daca tot am a venit vorba despre asta...am tot spus si o spun inca o data...CUM SE POATE CA INTR-UN ORAS CA TIMISOARA SA NU EXISTE SEPHORA SAU DOUGLAS? Este unul din cele mai mari orase din Romania...sunt extrem de revoltata...
Si avem un singur mall...miscati-va oameni buni! Sa fim si noi in rand cu lumea.


In alta ordine de idei, sa va prezint produsele:
Va spun de pe acum ca imi plac mult toate produsele pe care le-am ales!:)) Deci nu veti citi nimic de rau...sunt chiar incantata!

Crema de maini cu ulei de sambure si migdale bio Krauter (Life Care) 

 Miroase absolut superb si intra repede in piele.♥
O cantitate foarte mica este de ajuns.


Himalaya Herbals Lip Balm

 Am tot citit despre acest balsam de buze si deja eram extrem de curioasa ce poate sa faca. Intr-adevar este bun, are consistenta unui balsam de buze stick, este hidratant si miroase a guma de mestecat. Yummy! 


Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream

 Pe ambalaj scrie ca ar fi o crema pentru fata, insa la un search mai amanuntit pe internet am descoperit ca de fapt este pentru corp si fata. Eu nu o voi folosi pe fata, este foaarte parfumata si sincer nu stiu daca ar fi ok, mai ales la tenul meu, care nu este unul flawless. Dar pot sa spun ca adooor mirosul, este exceptional...si puternic(just how i like it). Pe moment mirosul se simte destul de tare, insa dupa aproximativ o ora incepe sa isi piarda din intensitate. Eu folosesc aceasta crema mai mult pe maini si mai putin pe corp. Are doar 50 ml, cred ca as termina-o in cateva zile si chiar mi-ar parea rau. 

Per total, dupa cum v-am spus mai sus, sunt extrem de multumita de toate produsele achizitionate. Sper sa nu mai gasesc inca un produs pe placul meu in revista Look, ca s-ar putea sa vin acasa cu al patrulea exemplar. :))

Inca puteti gasi revista la chioscurile de ziare. Spor la cautat!:)
Ah! Am uitat sa va spun...costa doar 6.90 lei!


Va pup,

Share:

0 comentarii