It's time for another Avon haul!

Hello!

 Ce ati mai facut voi? Eu sunt tare bine dispusa si optimista si ma mir, ca de obicei vremea mohorata si rece ma afecteaza...but I'm happy!:)  S-au schimbat cateva lucruri in viata mea (despre care va voi povesti in curand) and I guess that makes me feel so good. :) Simteam nevoia sa spun asta...

Dar sa trecem la oile noastre. Si luna aceasta mi-am luat goodies de la Avon, as usual. :)) I'm addicted, what can I do?

Mi-am luat in sfarsit parfumul Herve Leger Femme, dupa care suspinam de cand a aparut, insa am asteptat sa-l prind la reducere.
Sticluta e soo pretty, asa-i? 
Nici continutul nu se lasa mai prejos, este un parfum extrem de rafinat. Chiar este diferit fara de toate parfumurile de la Avon. De asemenea, persista foarte mult! I'm absolutely in love with it! Daca doriti un parfum bun, care sa persiste mult, dar nu doriti sa dati mai mult de 100 de lei pe el, vi-l recomand cu toata inima! It's a good one! Si are si un hint vintage in el.

Mi-am luat din oferta de reprezentanti si lacurile Arabian Glow Purple Passion si Teal Infusion:
Merg foarte bine cu lacul meu crapacios negru. :)


Intr-un singur strat nu reusesc sa acopere bine unghia, dar aplicat in doua straturi arata super ok. Nu regret ca le-am luat.


Si nuanta mea preferata de fard lichid de la Avon. Anew Lifting Eyeshadow - HEATHER.

I just love, looove, loooove this color! Just so you know, il folosesc ca baza.


Ca m-am indragostit de creioanele Supershock cred ca v-am mai spus. Am unul pe negru, iar acum mi-am luat si pe mov:
Este la fel de cremos si intens ca cel negru.


Datorita unei fete "serioase" care a facut comanda din catalog si nu a ridicat-o de la posta, am ramas cu inca doua produse, pe care am decis sa mi le pastrez mie (sunteti mirate, nu?☺☺☺).
Anyway...nu regret.

Corector lichid "Ideal Shade Invisible Light".

L-am mai avut o data si stiu ca atunci nu mi-a placut. Acum imi place foarte mult, este foarte bun pentru cearcane. Ale mele nu sunt foarte mari, dar daca le aveti mai pronuntate, nu face fata. Imi place ca intr-adevar ilumineaza foarte frumos zona. Are mici particule "sclipicioase" (nu stiu exact cum sa le zic). Eu am nuanta Light si este perfecta pentru tenul meu, Medium il recomand doar fetelor cu tenul inchis, este mai galbui.


Shimmer Glow Dust

Pensulita este de buna calitate, foarte moale si taiata frumos, egal.


Inchis/deschis.
Shimmer-ul sincer eu nu l-am vazut, e un fel de bronzer foarte foarte subtil. Imi place mult!


HTH!



With love,

Share:

0 comentarii