"1 year of blogging make-up contest" WINNERS!!! (RO only)


Buna, fetelor!

 A venit mult asteptatul moment de "decernare" a premiilor. :D. A fost primul meu concurs de make-up si m-am bucurat foarte mult pentru fiecare entry primit din partea voastra!♥
In primul si primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru participare si sa va felicit pentru munca depusa. Ati fost 37 de concurente frumoase, iar in total s-au adunat 45 de entry-uri. 
 Alegerea nu a fost deloc usoara...insa am am tinut cont de: cat de bine a fost reprodus machiajul, tehnica si claritatea pozelor

Am facut si un top 10, deoarece au fost foarte multe fete talentate!:)

Let's start!

Lista concurente:

TOP 5

10 - Ali Art
- poza de inspiratie-




9 - Adriana Maria Serban
- poza de inspiratie-




8 - Ramona Drm.
- poza de inspiratie-





7 - Colorful Bazar Lucia
- poza de inspiratie-




6 - Butterfly Feeling
- poza de inspiratie-




5 - A.M.S.
- poza de inspiratie-




4 - Uana Uana
- poza de inspiratie-




3 - Akari
 - poza de inspiratie-





2 - *little* [shit]
- poza de inspiratie-




1 - Han Bianca
- poza de inspiratie-







Si premiile merg la:


Locul 3:
LORY LORY
- poza de inspiratie-





A castigat:




Locul 2:
ANDRA POPESCU
 - poza de inspiratie-






A castigat:







Locul 1:
AELENEI ANDREEA
 - poza de inspiratie-







A castigat:


Felicitari, dragele mele! V-ati descurcat extraordinar!


Am sa va trimit mail in decursul zilei de maine, pentru datele de contact!


P.S.: La final va si cert un pic: data viitoare pretty please trimite-ti pozele mai micute! :)) Am avut probleme cu deschiderea mail-urilor si descarcarea pozelor. Intr-un final am reusit though!




Kisses,

Share:

0 comentarii