Review & Swatch - Orly

Hello!

 Astazi vreau sa va vorbesc putin despre produsele Orly. Este un brand pe care il cunosc si de care am auzit acum mult timp, insa nu am avut ocazia il incerc pana acum.

Today I want to talk about: Orly products. It's a brand I discovered a long time ago, but I haven't got a chance to try them yet.

Iata despre ce produse am sa va vorbesc astazi:
Here are the products I'm going to talk about today:

 Am primit din partea Orly Romania si o particica din noua colectie de toamna intitulata "Birds of a feather", mai exact doua culori, pe care le puteti vedea mai jos. Denumirile sunt tare catchy, veti vedea:

 I have received from Orly Romania a part from the new autumn collection: "Birds of a feather", more precisely, two colors, that you can see below. They have the really catchy names, you'll see!


Orly "Births of a feather" collection:
Lucky Duck
 Un verde superb / A wonderful green!


Orly "Births of a feather" collection:
Sea Gurl
 Un gri inchis cu irizatii / A dark shimmery grey.

 Nu stiu daca toate colectiile sunt asa, insa ce m-a impresionat la aceste lacuri este faptul ca se usuca foarte repede. Este nevoie de aproximativ 3 minute pentru ca lacul sa se fixeze si vreo 15 ca sa fie uscat total (fara sa va mai faceti griji ca s-ar putea sa se strice daca vi le faceti seara si mergeti la culcare, sau ceva de genul). Din punctul meu de vedere, acesta este un lucru foarte bun. De asemenea, sunt foarte pigmentate si pot fi folosite chiar intr-un strat. Totusi eu prefer doua straturi, orice firma as folosi. De exemplu aveam aplicat pe sub gel rosu, iar lacul a acoperit totul cu usurinta.
 Cantitatea enorma este si ea un plus. Totusi, eu de obicei prefer lacurile mai micute, pentru ca imi e mila sa ma gandesc ca nu voi termina nuanta niciodata, insa recunosc ca e placut sa stii ca o sa ai o cantitate atat de mare din nuantele tale preferate.
Si un micut minus: mi-ar fi placut ca pensula sa fie un pic mai lata, pentru o aplicare mai usoara si mai rapida. Ar putea fi mai buna, insa nu ma plang, este ok si asa, nu ma deranjeaza foarte tare.

I don't know if all their collections are like this, but I was impressed about the fact that this nail polishes are really fast drying. It takes about 3 minutes for the color to get fixed on the nail (semi-dried) and about 15 minutes to be fully dry (without worrying that you might ruin all your manicure when you go to sleep or something like that). From my opinion, this is great! 
 Also, they are very pigmented and if you want, you can use them in only one coat. But i always prefere two, whatewer brand I use. Anyway, for example, I had on my nails red gel, and it covered everything really well. You couldn't even tell i had it on. 
 The huge amount is also a plus - 18 ml! Personally, I prefer smaller nail polishes because I know I will never get to use it completely before it dries out. But I guess it's nice to know you have a enormous amount from your favorite color, right?
 A little down side is that I would have liked the brush to be wider, for a easier application. It could be better, but it's ok like this too. 


Orly Instant Artist:
Fiery Red
  Si la acest produs, cantitatea este XXL, mai ales pentru un lac de unghii destinat nail art-ului - 9 ml. Ce m-a impresionat cu adevarat este faptul ca e bazat pe apa. Nu are deloc mirosul specific lacurilor de unghii, ci mai degraba miroase a acuarela. :D Imi aduce aminte de copilarie, actually! Deci daca gresiti ceva, puteti sa stergeti totul foarte usor cu o discheta de vata imbibata in apa, fara sa va stricati manichiura. Pensulita este si ea foarte bine finisata. Acesta este un factor esential la un lac de unghii pentru nail art. Mai jos am facut un model rapid, ca sa va puteti face o idee:  

This has an enormous ammount too, especially for a nail art nail polish - 9 ml. And it's actually not a nail polish, but a nail paint, because it's a water-based product. It doesn't have that specific smell of nail polish, it kind of reminds me about the watercolors from my childhood. So if you make a mistake, you can remove it easily with a cotton pad soaked in water and you won't ruin your manicure. I like the brush too. It's important   for it to have  a good brush, otherwise, you won't be able to paint your nails how you want. Below, i made a quick model (nothing to fancy) so you can make an idea:

Ulei de cuticule / Cuticle Oil:
 N-am mai avut pana acum ulei pentru cuticule stil carioca, deoarece mereu imi cumparam la sticluta. Avantajul este ca pe acesta il pot tine in portfard. Acasa am destule sticlute, deci acesta va fi uleiul meu de cuticule on the go!:)) Miroase a martipan, can you believe that?
 Mi-ar fi placut sa se poata umple dupa ce se termina produsul din interior, but hey, a girl can dream right?:))

  I never had a pen cuticle oil before because I always bought the ones in the bottles. The advantage is that I can keep this one in my beauty case. I have enough bottles at home so this will be my on-the-go cuticle oil. And it's smells like marzipan, can you beleive that?
 I would have liked to fill it when I consume the product inside...but a girl can dream, right?:)) 
 Pe capac, are si un "dispozitiv" de impins cuticulele.


Pila pentru luciu / Buffing trio
 Despre genul acesta de pile v-am mai vorbit, le ador! Aveam una "pe duca", deci asta a venit la fix. Este un produs indispensabil din punctul meu de vedere, mai ales ca o puteti folosi si dupa ce va dati jos gelul de pe unghii. Le lustruieste extrem de frumos si arata de parca ar fi date cu lac. Daca doriti, pot sa va fac un demo intr-o zi, dupa ce imi dau jos gelul de pe unghii. :)

 About this kind of nail files, we have talked about before...i just love them! It's an essential product in your beauty case, especially that you can use it even when you get rid of your gel or acrylic nails to give back the shine of your nails. They will look like you've put clear top coat on them. If you want, I can make a demo in the future, about how to use these file, after I remove my gel.


* produsele au fost primite pentru testare.


 De asemenea, am primit si un catalog sa imi "clatesc ochii" :)). Cel mai mult mi-au atras atentia seturile acestea super cute:

Also, i received a catalog and there I saw these adorableee sets!:X







 Bonder-ul ma atrage deoarece promite rezistenta, ceea ce unghiilor mele le lipseste cu desavarsire. :)) Mereu am avut unghii extrem de subtiri (desi cresc foarte repede) si de aceea le si tin cu gel in majoritatea timpului.

The bonder attracts me because it offers two weeks with the same nail polish on your nails. I don't belive that, but i would settle with 5-6 days. :D I have the thinnest nails in the world!:(


 And i found my dream nail polish stand too!:)) Ok, ok, nu chiar asa mare, dar va prindeti voi de idee.
Chiar imi doresc asa ceva acasa pentru a putea vedea mai bine toate nuantele pe care le am. De vreo luna ma gandesc la un DIY, dar deocamdata nu am gasit solutia potrivita. :))

And i found my dream nail polish stand too! Not that big, but you get the idea!:)) I really want to improvise and and make a DIY one, but i haven't found the right solution yet.




Kisses,

Share:

0 comentarii