My summer beauty essentials

Hello!

 Pentru astazi v-am pregatit un post cu aer de vara. :) Am sa va arat produsele esentiale pentru mine in acest anotimp atat de calduros. Totusi, nu cred ca are rost sa mai pomenim si de geluri de dus, sampoane, deodorante si alte chestii esentiale, nu?:))

 Today i've prepared a summery post for you guys. Basically, I will show you the products I can't live without in the summer. I think it's useless to mention essential stuff like shower gels, shampoo and deodorants, right?:)) So let's start:


Iata produsele (sau genul de produse) de care nu ma dezlipesc toata vara:
And here are the products (or the type of products) that I can't take my hands off in the summer:
 Ce vreau sa intelegeti de aici: nu incerc sa va prezint o anumita firma, sau ceva de genul, ci tipul de produse pe care le folosesc, pentru ca nici eu nu ma axez doar pe acestea.

 First of all, I want you to understand that I'm not trying to show you a specific brand or something like that. I want to point out the type of products that I think are very important when the weather is so hot.


1. Crema cu SPF pentru zilele in care merg mult prin soare (nu pentru plaja):
FPS body lotion - for the days when you have to walk a lot in the sun (not for the beach):
 In mod normal as alege un factor putin mai mare, insa mai am putin din aceasta crema, mi-o place mult si chiar vreau sa o termin.
 Este esential sa purtam SPF chiar si cand nu stam la plaja. O zi de umblat prin oras la orele pranzului (si nu numai) in plin soare ne poate lasa cu arsuri solare sau chiar cu insolatii. Protejati-va atat bratele si picioarele cat si fata cu lotiune SPF cu factor cat mai ridicat. Soarele poate fi foarte periculos.

Normally, I would choose a lotion with higher protection, but I like this one so much and I really want to finish it. It is essential for us to apply FPS even when we don't go to the beach. A day of walking in the sun at lunch hours (and not only) can leave us with sun burns or nasty headakes. Protect your arms, your legs, and your face with the highest FPS you can get. The sun can be really dangerous.


2. Apa termala e produsul ideal din mai multe puncte de vedere.
Thermal water - a multifunctional product.
 Este de mare ajutor, stiti si voi! Daca nu stiti, trebuie neaparat sa o incercati. Calmeaza iritatiile solare, fixeaza machiajul si este foarte buna de tinut in poseta, pentru momentele in care simtiti ca nu mai puteti de cald. :)

 It really helps and you know it!:) If you don't, you should really try this. It soothes sun burns, sets your make-up and it's really good to keep in your bag for that moments when you feel exhausted from the heat.


3. Aplic o lotiune/crema matifianta inainte sa imi incep machiajul:
I apply a matifying lotion before I start my make-up:
 O crema de genul acesta ajuta foarte mult fetele ca mine, cu tenul gras sau mixt. Din cauza caldurii fata tinde sa straluceasca si mai mult, iar o crema matifianta devine esentiala. Daca nu aveti SPF in ea, ca in cazul de mai sus, puteti sa aplicati dupa o crema cu SPF, sau sa aveti factor de protectie solara in primer-ul si fondul de ten folosit. Eu cand folosesc aceasta lotiune aplic primer cu SPF20 si fond de ten cu SPF 15-20, in functie de cel pe care il aleg.

 A cream like this helps your make-up to stay in place a lot longer. The girls that have a complexion like mine (oily or mixed) know what I mean. From all the heat our face is way more shinyer and a matifying cream really does the trick. If you don't have FPS in it, like the product I'm presenting above, you should at least try to have it in your primer and your foundation. When I aplly this lotion, I like to use a primer with FPS20 and a foundation with FPS15-20, depending on what I will choose to use that day.


4. Prefer un fond de ten usor - mineral sau cu putere de acoperire mica.
I prefer a light foundation - mineral or with lower coverage.
 Preferatul meu este fondul de ten cu minerale de la Avon, sunt nedezlipita de el toata vara, insa imi place si fondul de ten de la Nyx, este foarte fresh, nu acopera prea mult, insa uniformizeaza frumos culoarea tenului. Totusi, parca vara prefer sa folosesc fond de ten sub forma de pudra, iar iarna ma axez pe cele lichide.

 My favorite is Avon Smooth mineral foundation, I can not get my hands of it all summer! I aslo like the fresh foundation from Nyx. It has low coverage, but it evens the skin very nicely. However, I prefer mineral foundation instead of liquid foundation in the summer. It's just my choice!:)


5. Un balsam de buze care sa refaca buzele crapate si/sau arse de soare:
A lip balm that regenerates chapped & sunburned lips:
Este esential si cand mergeti la plaja, dar si for everyday use. Ideal ar fi sa aiba si SPF. :)

It's essential for a day at the beach but also for everyday use.  And It would be ideal to have FPS in it. 


6. Rimel rezistent la apa / Waterproof mascara:
 Trebuie sa aveti un rimel rezistent la apa pentru zilele in care mergeti sa va balaciti ☺ si totusi nu vreti sa renuntati la genele rimelate (asa ca mine).

 You must have a waterproof mascara for the days when you want to wallow in the water and you still want to have flirty lashes (like I do). :)


7. Un spray de par cu efect revitalizant sau un sampon uscat:
A revitalizing hair spray or a dry shampoo:
 Din cauza caldurii tindem sa ne spalam si mai des parul, insa un produs de acest gen ar putea sa mai lungeasca procesul cu o zi.

 Because of the heat we tend to wash our hair more often and a product like this can revitalize the hair so you can delay the process one more day.


8. Crema hidratanta si crema exfolianta pentru picioare:
Hydratating foot cream and exfoliating foot gel: 
 Daca ne dorim ca picioarele noastre sa arate frumos si ingrijit, fara calcaie uscate si crapate, este esential sa le acordam si lor putina atentie. Eu rezolv problema cu un gel exfoliant aplicat la fiecare dus si cu o crema hidratanta speciala pentru picioare.

 If we want our feet to look nice and neat and without dry heels, it's essential to give them some attention. I solve the problem with an exfoliating gel applied everytime I shower and with a hydratating cream, applied afterwards. 


9. Un parfum usor/fresh.
A light/fresh perfume:
 Daca acum cativa ani nu aveam nicio problema si aplicam parfumuri orientale/lemnoase/vanilate in timpul verii, acum nu mai pot. Ma orientez spre parfumuri cat mai fresh si usoare, care sa nu ma ameteasca mai tare decat caldura. Este timp pentru cele mai puternice in celelalte anotimpuri. Preferatul meu este Carolina Herrera - 212. Are un miros...curat pe care il iubesc din tot sufletul. :X

 If a few years ago I had no problem with applying woody/oriental/vanilla perfumes in the summer, now I can't do that anymore. I like fresh & light perfumes, that don't make me more dizzy than all the heat outside. I have time to use the stronger ones in the fall/winter. My favorite one is Carolina Herrera - 212. So fresh & clean. :X


10. Lacuri de unghii in culori vibrante
Vibrant nail polishes:
 Vara este anotimpul ideal pentru a purta asemenea culori! Oja de mai sus este preferata mea pentru pedichiura pe timpul verii. In ceea ce priveste manichiura, folosesc toate culorile curcubeului...pe rand, bineinteles!:))

 The summer is the perfect season to use colors like this! I like to use the nail polish presented above for my pedicure. Regarding my manicure, I use all the colors of the rainbow...one at a time, of course!:))



Sper ca a fost utila aceasta postare!
I hope this post was useful to you!


P.S.:Vreau sa imi anunt cititoarele timisorence ca a aparut stand Flormar si la noi, in Iulius mall. Numai eu pot sa stiu cat am suferit pentru ca nu aveam si noi acces la produsele lor, iar astazi m-am dus si am facut cateva cumparaturi mult asteptate. :)) Presimt ca la fiecare vizita in mall voi cumpara cate ceva. :))


Kisses,

Share:

0 comentarii