Review: Gerovital Plant Sebum Control leave-in serum

Hello!

 Nu am mai facut un review de ceva timp, stiu si ma declar vinovata, insa am preferat sa ma ocup de lucruri pe care stiu sa le fac mai bine...plus ca am fost cumpatata si nu mi-am cumparat foarte multe cosmetice lately.
 Totusi, merita sa vorbesc despre acest produs, care mie personal mi-a facut numai bine:

 I haven't done a review for some time now, i know it and i declare myself guilty! But i prefer to concentrate on things i do better...also i didn't bought too many beauty stuff lately, i kind of have all i need and i tried to be a good girl ☺. However, it's worth talking about this product that i personally love and that made wonders for my hair:


Descriere oficiala / Official description:

AdresabilitateParul gras constituie o problema pentru foarte multe persoane. Din cauza secretiei excesive de sebum, parul pare a fi permanent murdar, neingrijit si lipsit de stralucire. Ingrijirea parului gras este, asadar, o sarcina zilnica care necesita nu doar timp, ci si foarte multa atentie.
Target: Oily hair represents a major problem for many people. Because of the excessive sebum secretion, the hair looks dirty all the time, untidy and tern. Therefore, taking care of oily hair is a daily task which not only takes time, but also special attention.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ActiuneDestinat ingrijirii intensive a parului gras, serul contine aceleasi principii active ca si Samponul Sebum control, este imbogatit cu Biocapigen care potenteaza actiunea Sebarylului si cu glucoza care ofera sursa de energie necesara unui metabolism capilar sanatos.
ActionMeant for intensive care of oily hair, the serum contains the same active principles as the Sebum Control Shampoo, it is enriched with Bio-Capigen which enhances the action of Sebaryl and glucose offering the source of energy necessary to a healthy capillary metabolism.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mod de utilizare: Dupa fiecare spalare cu samponul Sebum Control stergeti bine cu prosopul si aplicati la radacina serul, fara sa-l limpeziti. Masati usor scalpul aproximativ 3 minute pentru absorbtia principiilor active si stimularea metabolismului celular sanatos.
Directions for useAfter each wash with Sebum Control Shampoo, wipe the hair with the towel and apply the serum from the roots, without rinsing it. Gently massage the scalp for about 3 minutes for the active principles to get absorbed and to stimulate health cellular metabolism.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

BeneficiiSerul Sebum control actioneaza pentru normalizarea secretiei de la nivelul scalpului si combaterea matretii seboreice, si astfel se reduce nevoia spalarilor frecvente.
BenefitsSebum Control Serum acts to normalize scalp secretion and to fight against seborrheic dermatitis - dandruff, reducing the frequency of washing.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tips:Ramaneti consecventi in tratamentul parului gras si folositi produsele aproximativ 5-6 saptamani pana se vor produce schimbari la nivelul metabolismului scalpului.
Be consistent in the oily hair treatment and use the product for about 5-6 weeks until there are certain changes in the scalp metabolism.



Parerea mea / My opinion:

 Am asteptat cu mare nerabadare lansarea acestei game deoarece am parul gras de cand ma stiu si este o adevarata corvoada sa il spal la fiecare doua zile. Desi nu mi-am luat toata gama si m-am axat doar pe ser, iata parerile mele despre el:

♥ in primul si primul rand ador mirosul care se aseamana cu Head & Shoulders Menthol. Ador sa simt mirosul mentolat in par, mereu mi-a placut. Si ce imi place si mai mult e ca persista, chiar se simte in par o zi intreaga dupa ce te-ai spalat.

♥ pretul este si el unul acceptabil - aproximativ 15 lei si se gaseste in toate supermarket-urile;

♥ il folosesc de aproximativ 2 luni si pot sa spun ca mai am 20% din produs, deci nu se termina atat de usor;

♥ am procedat intocmai ca in instructiuni si l-am aplicat dupa fiecare spalare, la radacina parului si am masat bine timp de 3 minute;

♥ dupa aproximativ 3 saptamani rezultatele au inceput sa apara, iar in momentul de fata a lungit procesul de spalare cu o zi si jumatate. As putea sa stau si 4 zile cu el nespalat, dar ca o preferinta personala, prefer sa il spal la 3 zile, fiind si vara.

♥ de asemenea am observat ca efectul este oarecum pe termen lung, au fost zile in care am uitat sa il aplic, insa nu a fost nevoie sa ma spal mai des pe cap;

♥ voi continua sa il folosesc cu sfintenie si nu ma voi opri la aceasta sticluta. Iar cand voi mai termina din sampoanele pe care le detin acum, il voi incerca si pe cel din aceasta gama, cu siguranta se completeaza frumos.

 In final vreau sa va spun ca nu credeam ca o sa existe vreodata produsul care sa imi rezolve cat de cat problema parului gras. Da, l-am cumparat desi eram 99% sigura ca nu o sa aiba vreun efect. Ma bucur din tot sufletul ca l-am incercat si ca mi se potriveste. Ii voi ramane fidela! Si nu, Gerovital nu m-a platit sa le fac reclama...:)) Dar se pare ca eu ma inteleg foarte bine cu produsele lor. Ma declar fana!:)

For my foreign readers: sorry guys, but i think this product can be found only in Romania. However, you can still read the instructions above to make an idea, and if you want,  you can translate my review. It's a positive one!:))



Kisses,

Share:

0 comentarii