GIVEAWAY Garnier Pure Active (RO only) (CLOSED)

Hellooo!

 Astazi vreau sa va isipitesc cu un nou giveaway, sponsorizat de catre cei de la Garnier Romania. Astfel, doua dintre cititoarele mele au ocazia sa castige cate un pachet format din: gel de curatare Garnier Pure Active si roll-on Garnier Pure Active:

Mai multe informatii despre produse gasiti AICI.

Reguli:

1. Sa fiti followeri ai blogului meu ori prin GFC ori pe Facebook (si sa imi spuneti in comentariu cu ce nume, bineinteles);
2. Sa imi lasati adresa de e-mail in comentariu, ca sa va pot contacta ulterior;
3. Sa imi spuneti de ce va doriti aceste doua produse sau sa imi spuneti ce produse Garnier ati mai incercat si ce parere v-au lasat (la alegere UNA din cele doua intrebari).


Deadline: 1 august 2011, ora 23:59

Alegerea castigatoarelor: ca sa fie cat mai corect, voi face un top 10 cu raspunsurile mele preferate, iar apoi voi alege castigatoarea cu random.org


Bafta!


Share:

0 comentarii