Haul Avon - last 2 months catch

So this is what I got from Avon lately:

Iata ce mi-am luat de la Avon in ultimele doua campanii:

This set is the most useful thing ever! I got it on sale, and it was pretty cheap - about 4$. I will certainly use the bottles for travel (if I don't have other ideas in the meantime) and about the jars I didn't decided yet...maybe I will use them for mineral foundation or something like that. I also find super cute the accesories that come with this set.

Acest set mi s-a parut cel mai util lucru ever. A fost si destul de ieftin - 12.99 lei, la reducere. Sticlutele cu siguranta le voi folosi pentru voiaj, iar in privinta borcanaselor nu m-am hotarat inca...poate le voi folosi pentru fond de ten mineral. Mi se pare super dragut ca vin cu accesorii care sa iti "usureze munca". :)


TOMORROW from the collection Today Tomorrow Always
This is one of my favorite perfumes.♥ I fell in love with it in high-school and it always remainds me of that wonderful period in my life. As long as Avon will produce this perfume, it will always be part of my collection.
Parfumul meu de suflet...♥ M-am indragostit de el in liceu si chiar imi aduce aminte de perioada aia...este un parfum care se afla mereu in colectia mea de parfumuri.


Little Red Dress
If until now I enoyed Little Black Dress (Little White Dress is not really my type), here comes another perfume from the series. It's called Little Red Dress and it's very similar to Love Blush from Avon (for the fans). I personally love it, it's sweet, but not overpowering. I can easily wear it even on this hot weather.

Daca pana acum m-am delectat cu Little Black Dress (Little White Dress nu prea e genul meu), iata ca a aparut un nou parfum in aceasta colectie. Pentru fanele fostului parfum Love Blush - acesta seamana extrem de bine. Pur si simplu il iubesc, e dulceag, insa totodata este un parfum usor. Il port cu usurinta acum vara.

Naturals Almond & Milk body spray
Another product removed from the catalog. I was glad to see it in the reprezentatives offer and I ordered without a blink. It really has a special smell.

Un alt produs scos de ceva timp din catalog. M-am bucurat sa-l vad in oferta de reprezentanti si l-am comandat imediat. Are un miros deosebit.


Solutions Matifying papers
I always keep matifying papers in my purse, even if they are from Avon or another brand. I am pleased with this ones by the way, they do their job.

Mereu port ceva de genul in portfard, fie ca sunt de la Avon sau nu. Sunt multumita si de acestea btw, isi fac treaba.

Jillian Dempsey Professional Corrector Pallete
I'm kind of dissapointed with this product. The colors are sooo sheer and they don't cover anything! Thumbs down from me!

Sunt cam dezamagita de acest produs. Culorile sunt foarte translucide si nu acopera deloc. Thumbs down din partea mea!


Anew Transforming Pressed Powder - Soft Beige
I just love it! Of course, I didn't expect anything less from Anew. Everything I tried until now left me with a good impresion. The only problem is that I can't use it, because it's too light for me right now. I have to wait for my tan to fade away.

O iubesc! Nici nu ma asteptam la altceva de la un produs Anew. Pana acum mi-a placut tot ce am incercat. Doar ca din pacate nu o voi putea folosi decat la iarna, e putin cam deschisa pentru mine acum.

Anew Aqua Youth Cleanser
It took me some time to decide if I like this cleanser. The results are great, but at first, I didn't really like the smell. I got used to it in the end and now I think is ok. Also, avoid dirrect contact with your eyes, because you will not like the feeling!:))

Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc daca imi place sau nu. Ca efect nu am ce spune, este super ok, insa personal nu imi placea mirosul si faptul ca daca cumva scapam cat de putin produs in ochi ma ustura ingrozitor. Cu mirosul m-am obisnuit si acum mi se pare ok, iar cand il folosesc, am mare grija sa nu ajunga pe la ochi. :))

Anew Aqua Youth Gel-cream
I can't do a proper review on this one because I used it only a cople of times. But what I'm sure is that I like it very much. It's very hydratating and it enters the skin quickly.
Even if I have oily skin, that doesn't mean that I don't have to use a moisuturizer! Actually it's essential! This gel-cream is very light because it's based on water. I don't have any problems with it and it's very good for my skin.

Nu pot sa va spun inca prea multe pareri despre ea, pentru ca nu am folosit-o de multe ori, insa cu siguranta imi place foarte mult. Intra repede in piele si intr-adevar hidrateaza tenul. Nu imi provoaca exces de sebum. Chiar daca am tenul gras, asta nu inseamna ca nu are nevoie de hidratare. Ba din contra, este esentiala. Aceasta este potrivita pentru mine pentru ca este pe baza de apa si pentru ca are o consistenta foarte light.


Kisses,

Share:

0 comentarii