Propunerea saptamanii: Leggings & Jeggings


 Maybe some people would say that these clothing items are only for skinny girls, but I don't think so and besides I really don't care, because I love to wear them and I like how they look on me...and other curvy girls.

 Poate ca unele persoane ar spune ca aceste piese vestimentare sunt doar pentru fetele skinny, but I don't care, pentru ca imi place sa-i port si imi place si cum imi stau atat mie cat si altor fete mai "ne-skinny".


 And no, I will never wear leggings with a blouse, as pants, because personally, my body type doesn't help me (and if I think about it, I don't like how it looks on skinny girls either), but I looove to wear them with a dress and flats / boots in the winter.
Regarding the jeggings, I would wear them with a long blouse and a boyfriend blazer. And if I look at these items, I cannot wait for the fall/winter season to come!

 Nu, nu o sa port niciodata colanti cu o bluza, pe post de pantaloni, pentru ca personal nu ma ajuta conformatia (si daca stau sa ma gandesc bine, nu imi place nici macar pe skinny girls combinatia asta), insa ador sa ii port cu rochite si balerini / cizmulite iarna. 
In privinta blugilor skinny (sau jeggings), imi place sa ii port cu o bluza lunga (care sa imi depaseasca soldurile) si cu un boyfriend blazer. Si daca ma uit la modele, parca abia astept sa se mai duca din caldura si sa vina toamna odata! :D


I absolutely loved this denim leggings from very.co.uk

Mi-au placut mult modelele astea de denim leggings de pe site-ul very.co.uk:




And this leggings:
Photo source: very.co.uk


Examples / Exemple:

Leggings:

Jeggings:
 Kim Kardashian


How do you like to wear leggings / jeggings?

Voua cum va place sa purtati leggings / jeggings?



Kisses,

Share:

0 comentarii