Review: SachaJuan Stockholm Professional Haircare

Hellooo!

 Astazi vreau sa va vorbesc despre niste produse pentru ingrijirea parului care sunt noi pe piata din Romania si care mie mi-au lasat o impresie mai mult decat placuta. Este vorba despre brand-ul Sachajuan Stockholm.

Inainte de a incepe review-ul meu, puteti afla mai multe despre acest brand de aici si de aici

Iar eu am sa va povestesc pe rand despre fiecare:


Normal hair shampoo 
Descriere oficiala:
 Normal Hair Shampoo este un sampon de zi cu zi pentru par normal care stimuleaza parul si scalpul cu Ocean Silk Technology pentru a da parului un aspect sanatos. Acesta creste volumul si da stralucire lasand parul intr-o conditie optima.
Mod de utilizare: Masati o cantitate mica in parul ud, clatiti bine. Pentru rezultate optime se foloseste impreuna cu SACHAJUAN Conditioner.

Parerea mea:
 Desi este un sampon dedicat parului normal, iar eu am parul gras, nu am avut probleme cu el. Este un sampon destul de light si nu mi-a lasat parul imbacsit. Este nevoie de o cantitate destul de mica pentru a spala tot parul meu lung, lucru care mi-a placut foarte mult. Sticluta travel size de 100 ml mi-a ajuns pentru 8 spalari pana acum si imi va mai ajunge cu siguranta pentru inca doua. 

 Un alt plus pentru toate aceste produse este mirosul. M-am indragostit de el si imi place ca persista in par o zi intreaga. 



Normal Hair Conditioner

Descriere oficiala:
 Acest produs cu Ocean Silk tehnology ofera o ingrijire superioara parului. Formula lasa parul suplu, puternic si matasos. Formula confera parului elasticitate si luciu.
Mod de utilizare: 
Masati parul spalat si pieptanati usor. Se lasa 1-2 minute pentru efect maxim. Clatiti bine.


Parerea mea:
Am folosit acest produs aproape la fiecare spalare, impreuna cu samponul. Ambele miros la fel de frumos si se completeaza reciproc. Si acesta este un produs bun, insa nu a reusit sa imi descalceasca parul la fel de bine ca alte balsamuri de par. Probabil un balsam pentru varfuri deteriorate ar fi fost mai potrivit pentru parul meu, care este foarte lung si se incalceste foarte usor.



Hair repair

Descriere oficiala:
 Acest tratament intensiv cu Ocean Silk Tehnology este creat si adaptat pentru parul deteriorat. Tratamentul permite regenerarea celulelor si da vitalitate si forta parului. Rezultatul este un par mai maleabil, sanatos si lucios.
Mod de utilizare: Masati parul spalat, lasati sa actioneze 5-10 minute. Clatiti bine.

Parerea mea:
 Daca balsamul de par nu a facut fata extrem de bine parului meu lung si mereu incalcit, acest produs cu siguranta a facut. Eu l-am folosit pe post de masca, o data la doua spalari (deci cand nu foloseam balsamul de par, foloseam acest produs) si il lasam aproximativ 8-10 minute in par. Lasa parul foarte moale si hidratat si cel mai important pentru mine: usor de pieptanat.

Singurul meu punct in minus pentru aceste produse este faptul ca au fost prea mici. :)))




Ocean mist
Descriere oficiala:
SACHAJUAN Ocean Mist ofera parului o senzatie minunata de vara. Da parului structura naturala si volum ca si cum ati fi petrecut ziua pe plaja.
Mod de utilizare: Aplicati pe parul curat, umed sau uscat.

.
Parerea mea:
 Si iata ca am ajuns si la produsul meu preferat. Inca de cand am citit ce ar trebui sa faca acest produs am fost incantata!
 Nu stiu daca sunt singura de pe lume, insa atunci cand merg la mare, iubesc acele beachy waves pe care mi le ofera sarea din apa marii. Pur si simplu nu imi vine sa imi spal parul, va spun sincer! :)) 
 Nu credeam ca produsul o sa faca fata si ca o sa dea efectul mult iubit de mine, dar se pare ca m-am inselat. Chiar functioneaza! De cand l-am primit l-am folosit la absolut fiecare spalare! I just love beachy waves!
 Tin sa mentionez ca eu am preferat sa il folosesc pe parul curat, dar uscat, nu ud. Mi s-a parut ca astfel efectul este mai evident.
* produsele au fost primite spre testare.


Va las cu doua mici demonstratii:

Maine veti putea gasi o parere despre aceste produse si pe blogul lui Special K.
Don't forget to check it out!:)



P.S.: Astazi este ulima zi in care mai puteti participa la giveaway-ul Garnier! Hurry up!:)



Kisses,

Share:

0 comentarii