Review: Sampon nuantator Kallos Silver Reflex (Ro only)

Hello!

 De mult timp vreau sa va vorbesc despre acest produs, insa deoarece vroiam sa fac si poze before & after si uitam mereu...a durat ceva mai mult (shame on me). Dar cum ieri seara am stors si ultima picatura din sampon, mi-am zis ca a venit momentul sa va vorbesc putin despre el:
 Este vorba despre un sampon nuantator, care functioneaza DOAR pe parul deschis la culoare a.k.a blond. Eu l-am cumparat pe cand nu aveam inca ombre hair si am sperat sa faca minuni, insa bineinteles ca nu a functionat.  Acum  ma bucur ca il pot folosi si va spun cu mana pe inima ca nu o sa lipseasca niciodata din ritualul meu de ingrijire (atata timp cat o sa am nuante de blond in par, evident).

- ideea acestui sampon e de a scoate nuantele galbui din parul blond si de a-i da un aspect platinat, cenusiu. La mine functioneaza perfect oricat as pune, insa pe un blond foarte deschis, trebuie sa aveti grija cum il aplicati, deoarece ar putea sa devina mov. Pe parul meu nu se inampla asta, probabil fiindca nu am un blond atat de deschis la varfuri.

- un alt lucru care imi place: nu iese complet uniform --> chiar se vede ca si cum ai avea reflexii in par. O suvita s-ar putea sa ramana mai blonda, una sa fie mult mai cenusie, etc. Efectul asta imi place cel mai mult la el.

Cum il folosesc eu?
 Ma spal in mod normal pe cap, cu samponul meu obisnuit, clatesc parul, iar apoi aplic samponul de la Kallos numai pe varfuri, pentru ca oricum nu prinde pe saten, deci n-are rost sa fac risipa. Il las sa actioneze maxim 5 minute, clatesc din nou, iar apoi continui si aplic balsam sau masca, in functie de caz.
 Efectul tine timp de 2-3 spalari, chiar si fara sa il re-aplici.

Before:

After:


 Stiu ca poza before este facuta cu blitz, iar celelalte doua nu, insa cred ca va puteti face totusi o idee despre efect, se observa destul de bine.


 Voi ati folosit acest sampon (sau un sampon de acest gen). V-a placut?


 For my foreign readers: I don't think this product is available in the U.S.A or U.K, but if you find something similar, you can translate my post with the widget above (on the left), so you can make an idea.


Kisses,

Share:

0 comentarii