LOTD: Aqua blue


Hello!

 Here I am with another make-up tutorial. Hope you will like it! 
Iata ca am revenit cu un nou tutorial de machiaj. Sper sa va placa! 

 But first of all, I'm going to show you the final look:
Dar pentru inceput, am sa va arat rezultatul final:





















And here's how I got this result:
Si iata cum am ajuns la acest rezultat:
 120 eyeshadow palette

1. I primed my eyes with Elf Essentials eyelid primer:

2. Then I applied a white (Nyx Jumbo pencil - Milk) base and a matte white eyeshadow in the inner corner of the eye and on the browbone (am aplicat ca baza un creion alb cremos, iar apoi am aplicat un fard alb mat in coltul interior al ochiului si sub sprancene):

3. Then I applied the aqua blue color all over my lid (apoi am aplicat culoarea notata cu 1 pe toata pleoapa);

4. I applied a matte brown eyeshadow in the crease (am aplicat culoarea notata cu numarul 2 in pliul pleoapei):

5. I blended everything with a light shimmering gold (am amestecat culorile folosind un fard auriu, notat in poza cu numarul 3);

6. Again, I applied the white eyeshadow on the browbone, to blend the colors even better (am reaplicat fardul alb, pentru a amesteca culorile intre ele si mai bine);

7. For my eyebrows I used Oriflame Eyebrow Kit:

8. I applied a pearl eyeliner like so (am aplicat eyeliner alb sidefat) - Avon Glimmerstick Luxe Eyeliner -Pearly:

9. And on top of it, I applied a brown liquid eyeliner (iar peste am aplicat un tus maro) - Astor Eye Artist;

10. Mascara - Maybelline Volum' Express The Colossal - Black.

For my face, I've used:
- Revlon Photoready Foundation - 004 Nude;
- Garnier Pure Active 2in1 Tinted Spot Roll-on Concealer;
- Covergirl Loose Powder - Translucent Fair;
- Avon "Light and Luminous" blush - Cool Shimmers.

For my lips, I've used:
- Oriflame Wild West Couture Lipstick.

And that's it! We're done! (Si gata, am terminat!) 
P.S.: This look was inspired by Natalia.




Kisses,

Share:

0 comentarii