Castigatoarea giveaway-ului Elf (paleta de 100 de culori + 3 pensule Elf Essentials)

Hello ladies!

 It's time to choose a winner! Ma bucur tare mult ca v-ati inscris intr-un numar atat de mare la acest giveaway. Am avut 400 de entry-uri, insa din pacate nu pot oferi decat un singur premiu.

Iata ce primeste castigatoarea din partea Elf Romania:


 Inainte de toate vreau sa spun ca am observat si eu entry-uri multiple, la fel ca Special K, iar data viitoare nu am sa mai fiu ingaduitoare si am sa sterg tot. Intr-adevar este imposibil sa va verific pe toate intre atatea entry-uri, insa va asigur ca pe cea aleasa de random o verific si cu adresa de e-mail, si cu username si cu IP + regulile concursului/giveaway-ului. Daca ceva este in neregula, aleg pe altcineva. Deci daca trisati in halul acesta nu ajungeti niciunde, tot nu castigati. E mai simplu sa fiti corecte. :)

Acestea fiind spuse, sa trecem la treaba!

Dupa cum spuneam, am avut 400 de entry-uri:

Si castigatoarea este...

Felicitari Cosmina!!!
 Am sa iti trimit un e-mail in decursul zilei de maine pentru datele de contact. Sa folosesti cu mult drag si multa creativitate premiul! :*



Kisses,

Share:

0 comentarii