Propunerea saptamanii: Mananca, roaga-te, iubeste (RO only) (CLOSED)

Hello!

Revin astazi cu o postare mai diferita, care sper sa va placa. Nu sunt obisnuita sa fac recenzii la carti, insa imi voi da silinta. Probabil urmatoarele o sa fie mai bune. Dar daca aveti rabdare sa cititi pana la sfarsit veti avea parte si de o mica surpriza. :)


 Mi-am dorit de mult timp sa citesc aceasta carte si chiar si cand a aparut filmul, am refuzat sa-l vad, deoarece am preferat sa citesc mai intai cartea, apoi sa vad filmul, iar apoi sa analizez totul. :)) Postarea de fata o scriu dupa ce le-am facut pe toate trei.  


 De obicei sunt cam dezamagita de film si nici cazul de fata nu a fost o exceptie. Ma enerveaza la culme cand e schimbata actiunea, cand apar noi scene despre care nici nu se pomeneste in carte, etc. Si nu imi place ca APROAPE niciodata filmul nu reuseste sa capteze esenta cartii. In acest caz totul mi-a parut prezentat pe scurt si in mare graba, desi distributia a fost de exceptie (Javier Bardem, anyone? hihi).

  Dar sa vorbim putin despre carte. 
 Pe scurt, este vorba despre un jurnal, in care autoarea, Elizabeth Gilbert, ne povesteste despre calatoria pe care o face in trei tari, timp de un an, pentru a-si regasi echilibrul si pentru a trece peste un divort dureros. Aceasta viziteaza Italia (unde pune pe ea "cele mai fericite 12 kilograme" din viata ei), India (unde invata sa mediteze) si Indonezia (unde gaseste marea iubire).
  
 Ceea ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte este modul in care este scrisa. Autoarea te ia cu ea peste tot si te face sa te simti de parca ai fi acolo si ai vizita toate acele locuri minunate. Te face sa intelegi cate putin din cultura fiecarei tari si te face sa o intelegi si pe ea si sa te regasesti in ceea ce simte. Si desi autoarea aboredeaza un subiect serios, cum ar fi depresia din urma unui divort, este pe alocuri plina de umor - de cele mai multe ori, te trezesti cu un zambet larg pe fata. 

 Trebuie sa recunosc ca eu sunt o romantica incurabila si ca partea mea preferata a fost cea din Indonezia (datorita povestii de dragoste si datorita peisajului de poveste care o inconjura - Bali), insa aproape la fel de mult mi-a placut si calatoria in Italia (pentru ca imi doresc enorm sa vizitez aceasta tara) si India. Fiecare parte are ceva special ce iti atrage atentia.
  Este o carte motivationala in care orice femeie ar putea sa se regaseasca intr-un fel sau altul, chit ca a trecut printr-un divort sau nu. 
Pentru mine a fost o adevarata delectare sa o citesc si o recomand cu caldura!

Titlu: Mananca, roaga-te, iubeste (Eat, Pray, Love)
An aparitie: 2008
Autor: Elizabeth Gilbert
Editura: Humanitas
Numar pagini: 360.


Sper ca v-am facut curioase sa o cititi (asta in cazul in care nu ati facut-o deja)! 


Iar impreuna cu libraria online Libris va oferim sansa sa o castigati chiar aici, pe blogul meu. :)

Trebuie sa:

  • imi lasati un comentariu in care sa imi spuneti care este cartea voastra favorita;
  • ma urmariti prin GFC si sa imi spuneti cu ce nume;
  • imi lasati o adresa de e-mail in comentariu, ca sa pot da de voi ulterior;
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul www.random.org
Deadline: 15 septembrie, ora 23:59




Bafta!

Share:

0 comentarii