August Favorites

Hello!

 Here I am again with another monthly favorites post. Time goes by sooo fast...this summer was like so short that I didn't even realize when it passed by me. It's already september and somehow I'm nostalgic...but at the same time I'm glad. I have an excuse to buy clothes and make-up now. :)) 

 Iata ca revin din nou cu inca un post cu "favoritele lunii". Am impresia ca trece mult prea repede timpul, nu-mi vine sa cred ca au trecut cele trei luni de vara si ca e deja septembrie. Intr-un fel sunt nostalgica...dar in acelasi timp sunt bucuroasa. Am o scuza sa imi cumpar hainute noi si produse de machiaj acum. :))


So this is what I used the most in august:
Iata ce am folosit cel mai des in luna august:

Sigma Synthetic Face Kit
 Review here.
 I love them all. I use them for liquid foundation, mineral foundation, powder, bronzer, blush, etc. They are so multifunctional!♥

 Le iubesc pe toate. Le-am folosit pentru fond de ten lichid, mineral, pentru pudra, bronzer, blush, etc. Sunt atat de multifunctionale!♥


Revlon Colorstay foundation (for normal/dry skin)
 Although I haven't used this all summer, I rediscovered it thanks to my Sigma F50 brush. It applies sooo good with it and the finish is flawless.♥

 Desi nu l-am folosit aproape toata vara, l-am redescoperit datorita pensulei F50 de la Sigma. Se aplica atat de frumos cu ajutorul ei, iar rezultatul final este superb...♥


Oriflame Eyebrow Kit
 Not the best eyebrow kit I have ever seen...but it does the trick and I kind of like it. The colors are a little bit darker than they look in this picture though. I usually use the lighter color.

 Nu este cel mai bun kit pentru sprancene, insa isi face bine treaba si pot sa spun chiar ca imi place. Totusi, culorile sunt mai inchise in realitate decat au iesit in poza. De obicei folosesc culoarea mai deschisa.


Sephora Fluid Clear Skin
 This is perfect for summer because it has a very light consistency. And it keeps my skin matified.

Este perfecta pentru vara deoarece are o consistenta foarte light. Si matifiaza, ceea ce este excelent pentru mine.


Garnier Pure 3 in 1 Gel+Scrub+Mask
 Review coming soon.
Review in curand.


Balea Dry Shampoo
Review coming soon.
Review in curand.



Kisses,

Share:

0 comentarii