Urban Decay Naked Palette Series: The Naked Look

Hello!

 So today I'm starting my new make-up series, using my beloved Urban Decay Naked Palette. I will do three looks, but I'm not going to tell you anything about the other two, so you will have to wait. Until then...this is the first one!

 Astazi incep o alta mini serie de machiaje, in care voi folosi iubita mea trusa Naked de la Urban Decay. Va asteapta trei machiaje, insa nu va voi dezvalui mai multe acum, veti vedea pe parcurs. Pana atunci, acesta este primul!


 This look is ment to be natural. I just gave some dimension to my eyes, using matte brown eyeshadows in the crease and a highlighting color on the eyelid and on browbone. I wanted to keep it as simple as I could, so on my lips, I used just a lip balm.
Btw, I think that this look is perfect for school too! I actually wore this to school yesterday and it drew a lot of attention, even though it was so natural, just because it enhances the natural beauty inside of everyone. 

 Este un machiaj menit sa fie cat mai natural. Am creat putine umbre cu ajutorul celor doua farduri mate din trusa, iar apoi am luminat coltul interior si portiunea de sub sprancene cu cea mai deschisa culoare din trusa (Virgin). Si ca sa merg pe acelasi stil, am pastrat totul la fel de simplu si in privinta buzelor si am folosit doar un balsam de buze (preferatul meu de altfel). De asemenea, consider ca acest look este perfect pentru scoala si chiar l-am purtat astazi la facultate, unde a atras destula atentie, desi este un machiaj atat de simplu de realizat.









Products used / Produse folosite:

Eyes / Ochi:

- Urban Decay Primer Potion;
- Urban Decay Naked Palette: Virgin, Naked, Buck & Hustle;
- Avon Color Trend duo eyeliner - White & Silver (I used the white color on the waterline);
- L'oreal Volume Millions de Cils - Black.

Eyebrows / Sprancene:
- Farmasi eyebrow pencil - 01;
- Oriflame eyebrow kit.

Face / Fata:
- Revlon Colorstay foundation for normal/dry skin - 180 Sand Beige;
- Covergirl Loose Powder - Translucent Fair;
- Flormar Pretty Compact Duo Blush-on - P115.

Lips / Buze:
Nivea Fruity Shine - Cherry.


You don't own the Urban Decay Naked palette? You can still use this looks as an inspiration by using similar colors. :)

Nu detineti paleta Naked de la Urban Decay?  Puteti sa va inspirati si asa din aceste look-uri, folosind culori asemanatoare. :)

Kisses,

Share:

0 comentarii