Review & Swatch - Urban Decay Naked Palette

Hello!


 Da, este exact paleta care a facut furori in intreaga lume, pe care o detine aproape fiecare make-up guru & make-up addict si despre care gasiti mii de articole pe internet: paleta de farduri Naked de la Urban Decay. Din acest motiv, voi scrie aceasta postare doar in limba romana, pentru ca sunt atatea review-uri deja out there, dar totusi putine din Romania. Si in plus, poate va intereseaza sa aflati inca o micuta parere despre ea.
 Mi-am dorit paleta asta mai mult decat oricare alta pe care am vazut-o vreodata. Ma fascineaza totul la ea! Plus ca in viata de zi cu zi tind sa ma machiez cu culori neutre, imi plac la nebunie si bineinteles, sunt foarte potrivite pentru un machiaj de zi.
 Nu stiu de ce, dar mereu ma atrage cel mai mult o trusa in culori neutre (nu va mai povestesc si despre cele de la Sleek, nu *lol*?). I just love them! 

Iar acum va las cu pozele demonstrative:





 -no flash-

 -with flash-


Close-up + swatches



- paleta vine impreuna si cu un mini Primer Potion -

+ o pensula pentru aplicarea fardurilor (cand a aparut se comercializa cu un creion, insa toate variantele noi vin cu aceasta pensula): 


- intr-adevar, este o paleta destul de scumpa, trebuie sa recunoastem (aprox. 170 lei), insa va spun cu mana pe inima ca merita investitia. Am destule farduri, stiti si voi, dar acestea sunt de departe cele mai calitative pe care le-am folosit pana acum. Da, stiu, am spus asta si despre Sleek (si inca le ador), insa acestea sunt putin superioare;

- sunt intense, se blenduiesc foarte usor, rezista, nu sunt prafoase, rareori pica pe obraz si nu se imprastie prin toata trusa, ca sa arate ca dupa un razboi dupa ce te-ai machiat;

- iar cel mai important factor: paleta vine cu farduri atat deschise, cat si inchise, cu diferite texturi: mate, satinate, metalice si sclipicioase, deci sunt nenumarate modalitati de a le combina pentru machiaje de zi, de seara sau machiaje "barely there". 

 De aproape doua saptamani de cand a ajuns, m-am machiat absolut in fiecare zi cu ea.Prin urmare, am sa fac o serie de machiaje, pentru trei ocazii diferite. Sper sa va placa si sa va inspire!

Pana atunci, va urez un weekend placut si insorit!

Share:

0 comentarii