Gifts from Italy + a little bit of shopping

Hello!

My parents spent their vacation in Bibione, Italy - close to Venice (major envy!!!) and here's what I received:

Parintii mei si-au petrecut concediul in Bibione, Italia - la cativa kilometri de Venetia (major envy!!!) si iata ce am primit:
+ a blazer that I will probably show you in an autumn clothes haul.

+ un blazer pe care probabil am sa vi-l arat intr-un haul axat pe haine de toamna. :)


 I always ask people close to me to bring magazines from the countries they visit. Usually I like Glamour, Marie Claire and Elle, and I have copies from Italy, France, Serbia, UK and US.
 Also, I wanted sooo much to have some accessories from Venice, accessories that I can really wear, not a real mask. So I received a pair of earrings and a brooch. I just looove them! :X

 Mereu imi rog prietenii apropiati si rudele sa imi aduca reviste din tarile pe care le viziteaza. De obicei imi plac: Glamour, Marie Claire si Elle si am adunat exemplare din Italia, Franta, Serbia, Marea Britanie si U.S.
 De asemenea, mereu mi-am dorit niste accesorii de la Venetia, accesorii pe care sa le pot purta, nu o masca adevarata (desi parintii mei n-au rezistat si au adus una). Astfel am primit o pereche de cercei si o brosa, pe care le adooor. :X
 That's the reason I like foreign magazines so much (this one has 400 pages!!!). Sometimes I think it's just not worth it to buy them  from our country.

 Acesta este motivul pentru care imi plac revistele straine atat de mult (aceasta are nici mai mult nici mai putin de 400 de pagini!!!). Uneori imi vine sa nici nu mai cumpar reviste de la noi, pur si simplu nu merita.
 Can you notice any difference (lol)? Don't get me wrog, I like Glamour from Romania too, but you just can't compare them!

Puteti observa diferenta (lol)? Nu ma intelegeti gresit, imi place si Glamour Romania, dar pur si simplu nu pot fi comparate!


 I also bought this book that was 50% off, and I only paid about 8$ for it. And of course, Flormar nail polishes (394, M108, M116). :)) I'm so addicted, I know!!! But because I brought home 6 new nail polishes lately, I threw away another 6 old ones that I don't really use, so I don't feel guilty. :))

 De asemenea, am cumparat aceasta carte, pe care am gasit-o redusa de la 50 de lei, la 25, la Real. Mi-am dorit de ceva timp sa o citesc, iar asta a fost ocazia perfecta sa o cumpar. :)
 Bineinteles, am cumparat si niste lacuri Flormar, ca o obsedata ce sunt. :)) (394, M108, M116). Totusi, deoarece in ultimul timp am cumparat 6 lacuri Flormar, am avut grija sa scot din colectie alte 6 lacuri vechi. Asa nu am sa ma simt vinovata pentru achizitie. :)



P.S.: Nu uitati sa participati la giveaway-ul Libris!



Have a great Sunday!!!

Share:

0 comentarii