October Favorites

Hello!

Because I don't want to repeat myself and beacuse I still use kind of the same products as last month, for my "October Favorites" post I'm going to focus more on make-up stuff. I don't think you will mind, right? :))
*
Pentru ca nu vreau sa ma repet si pentru ca inca folosesc cu drag produsele prezentate de mine luna trecuta, pentru octombrie am sa ma axez mai mult pe produse de make-up. Nici nu mi-am achizitionat produse de ingrijire, deci nu as fi avut sa va arat vreo noua descoperire!:)



Here's what I used the most this month:
*
Iata ce am folosit cel mai des luna aceasta:


Rimmel Stay Matte foundation
If I hated the first version of this foundation...well...I have a different opinion about this one!
When I purchased it I asked on Facebook what do you guys think of it and frankly, I don't understand why so many negative opinions...I think it's kind of good, especially for this price range! Review soon.
*
Daca prima varianta a acestui fond de ten am detestat-o...well...despre acesta am o cu totul alta parere...:)
Cand l-am cumparat am intrebat pe Facebook ce parere aveti despre el si sincer nu inteleg de ce atatea pareri negative...I think it's great, mai ales pentru pretul pe care il are! Review in curand.



L'oreal Le Teint Accord Parfait foundation
I don't want to say too much about this foundation right now, because I'm going to do a review as soon as I can. But you must now from now that it will be a positive one. :) It's the first foundation that I tried from L'oreal and I have to say that I am very pleasent surprised.
And because I know you will ask me this: yes, they changed the formulation too, not just the packaging. :)
*
Nu vreau sa va spun prea multe acum despre el, pentru ca am de gand sa ii fac review. Insa pot sa va spun ca o sa fie unul pozitiv. Este primul fond de ten L'oreal pe care il incerc si din fericire am ramas cu o impresie placuta! 
Si pentru ca stiu deja ca ma veti intreba...da, acesta este o varianta noua, au schimbat si formula, nu doar ambalajul. :)



L'oreal Accord Parfait Blush - Rose Sucre D'Orge
I ♥ this blush! I don't want to say too much beacuse I'm going to talk about it in my "Top 10: Blushes & Bronzers" post.
*
I ♥ this blush! Nu vreau sa va spun mai multe pentru ca am sa vorbesc in postarea "Top 10: Blushes & Bronzers" mai in detaliu despre el!



Astor Color Last Matte - Pop Fizz
 It's my first matte lipstick and I absolutely love it! Review soon.
*
Este primul meu ruj mat & I loveee it! Review in curand.



Astor Soft Sensation Liquid Care Lip-gloss - Sweet Coral
The name says everything about it and it's all true! Review soon.
*
Numele spune totul despre el si este cat se poate de adevarat!!! Review in curand.



Nivea Pure & Natural Camomile & Calendula lip balm
I always loved Nivea lip balms, but I forgot about them for some time (I kept buying only the cherry flavored one). But now I started to collect them again, I like to have as many options as I can. :)) This one is the old Labello with the green cap (it was also with camomile I think), but in new clothes! Since then it was one of my favorites, so...you know I love it!
I also want to try the other Pure & Natural lip balm, with olives and lemon, I'm sure it's great! Have you tried it?
*
Mereu mi-au placut balsamurile de buze Nivea, insa o perioada am cam uitat de ele (doar pe cel de cirese l-am cumparat constant). M-a apucat din nou dorul si incep sa le adun, imi place sa le am in cat mai multe variante. :)) Acesta este fostul Labello verde, doar ca in alte hainute! Inca de pe atunci a fost unul din preferatele mele...so...I love it!
Vreau sa-l incerc si pe cel cu lamaie si masline din aceasta gama, sunt sigura ca e super! Voi l-ati incercat?


 Max Factor 2000 Calorie Mascara - Curved Brush
Max Factor mascaras are and will remain my favorites! This one makes no exception, but still doesn't exceed my beloved Masterpiece Max,  which is my Holy Grail!:X
*
Rimelurile Max Factor sunt si vor ramane preferatele mele! Acesta nu face exceptie, insa tot nu depaseste Masterpiece Max-ul, care este my Holy Grail! 



What was your favorite product(s) in october?
*
Care a fost produsul/produsele voastre preferate in luna octombrie?



Kisses,


Share:

0 comentarii