NOTD: Essence "Where Is The Party?"


This is one of the 5 nail polishes I bought from Essence and they are actually my first ones from this brand. I'm in love with all the colors I chose and I will make a blog post with each one of them, if you would like, of course! The nail polish I will show you today it's called "Where is the party?" and it has a duo-chrome finish that makes me think of gasoline. :) I'm so in love!:X

Aceasta este una dintre cele 5 oje Essence pe care le-am comandat de pe site-ul 1001cosmetice.ro (in cazul in care sunteti la fel ca mine si nu aveti stand Essence in oras, dar doriti sa comandati si voi produse de la acest brand. Eu am fost foarte multumita de serviciile oferite de acest site.). Sunt indragostita de toate nuantele si am sa vi le arat pe toate pe rand, daca va intereseaza, bineinteles! 
Oja pe care v-o prezint astazi  se numeste "Where is the party?" si este este o nuanta duo chrome, care ma duce cu gandul la benzina. :) Din pacate n-am reusit sa prind toate nuantele pe unghii, dar se observa in sticluta. M-am indragostit de ea!:X



Do you like duo-chrome nail polishes?
Voua va plac ojele duo-chrome?



Kisses,

Share:

0 comentarii