NOTD: Pool Party by China Glaze


Hello!


Astazi vreau sa va arat a doua nuanta comandata de pe Beauty in the bottle si anume: China Glaze Pool Party. Imi pare atat de rau ca nu pot sa v-o arat in adevarata ei splendoare, pentru ca pozele nu ii fac dreptate. Am incercat sa le inchid ca sa ajung cat de cat la nuanta din realitate, insa tot nu am reusit sa redau intensitatea pe care o are de fapt. Este absolut WOW si "in your face", credeti-ma! Ojele neon fac ceva ciudat cu aparatele foto pentru ca pur si simplu nu vor sa le "vada" asa cum sunt de fapt. Daca vreti sa va convingeti, uitati un search pentru aceasta oja. Aproape fiecare poza este diferita. :))
Eu am incercat cu 3 aparate foto, rezultatul a fost acelasi. :)) Am citit pe internet ca se va vedea mai bine daca as aplica o baza alba pe sub si asa am facut si eu. Doar in acest fel am reusit sa fac niste poze cat de cat apropiate de realitate. :)) Oricum, e minunata si sunt absolut indragostita de ea!



Care va place mai mult? Aceasta sau Flip Flop Fantasy?




Kisses,

Share:

0 comentarii