Review: Mario Badescu Special Cucumber Lotion


Hello!


Astazi vreau sa va vobesc despre Special Cucumber Lotion de la Mario Badescu, care este de fapt o lotiune tonica destinata tenului acneic.



"TIP DE PIELE:Potrivit pentru ten mixt-gras - acest produs este un tratament anti-acneic.


BENEFICII: Un astrigent racoritor, dezinfectant si de curatare profunda, eficient in uscarea acneei existente, in acelasi timp prevenind eruptii noi. Sulful si extractul calmant de castravete lupta impotriva acneei si nu usuca sau irita pielea.

CUM SA UTILIZATI: de doua ori pe zi dupa curatare, pielea se usuca si aplica lotiunea pe un disc de bumbac, stergand intr-o directie spre exterior pana cand bumbacul devine curat. Evitati zona ochilor. Continuati cu crema hidratanta sau crema de noapte.

INGREDIENTE: apa deionizata, alcool izopropilic, sulfat de sodiu, extract de castravete."



Obisnuiesc sa o folosesc dimineata, in locul unui cleanser. Curata suficient de bine impuritatile de peste noapte si imi place efectul ei racoritor si revigorant. Din acest motiv am folosit-o si in mijlocul zilei pe perioada caldurilor, cand doream sa ma racoresc si sa imi reimprospatez tenul (daca nu eram machiata, bineinteles). 

Practic, aplic produsul pe o discheta de machiaj si imi curat fata exact cum fac cu orice alta lotiune tonica, fara a imi mai clati tenul dupa aceea. Daca port machiaj in ziua respectiva si il folosesc seara, il aplic dupa ce am folosit demachiant si gel de curatare.


Acest produs contine sulf si extract de castravete, ambele ingrediente recomandate tenului acneic. Nu stiu sa va spun exact cat ajuta in aceasta privinta, deoarece eu nu mai am mari probleme, iar acest produs este doar unul din rutina mea zilnica, nu il folosesc singur ca sa imi fac o parere clara despre acest fapt.

Nu stiu ce sa spun nici despre alcool-ul din compozitie, stiu ca se creaza mari isterii in jurul produselor care contin acest ingredient si incerc sa le evit si eu desi nu fug de ele in mod neaparat. Cert este ca aceasta lotiune tonica nu imi provoaca iritatii, nu este deloc dura si nu usuca tenul. Nu am simtit senzatia de ten uscat/strans dupa ce am folosit-o.

Mirosul este unul fresh si racoritor, foarte placut. Ador produsele cu aroma de castraveti si le gasesc perfecte pentru vara. Nu se simt deloc alcool sau sulful din compozitie sau cel putin nasul meu nu le detecteaza.

Cantitate: 236 ml
Pret: 94 lei - il puteti gasi AICI.



Voi ati incercat produsele Mario Badescu? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer".

Share:

0 comentarii