Review: Holika Holika Clearing Petit BB Cream

Hello!


Stiu ca v-am promis un review comparativ al BB cream-urilor asiatice pe care le-am incercat, insa pana atunci imi doresc sa le fac cate un review amanuntit si separat, ca sa va puteti forma o idee mai clara. Astazi a venit randul celui de Holika Holika, in varianta pentru ten gras.


Acest BB cream contine extract din arbore de ceai, pentru a ne ajuta sa ne pastram un ten curat si pentru a controla secretia de sebum. Nu am observat sa ajute in privinta acneei, nu usuca, nu vindeca, nu previne (dar nici nu provoaca eruptii), insa nici nu m-am asteptat la asa ceva din partea lui. Important este ca intr-adevar este perfect pentru persoanele cu ten gras, deoarece are un efect matifiant care rezista pe toata perioada zilei. Este singurul BB cream dintre cele pe care le-am incercat, la care nu am nevoie sa mai aplic pudra pe parcursul zilei.


Probabil stiti deja care sunt caracteristicile si beneficiile unui BB cream ASIATIC (nu ma refer aici la cele drugstore, de la marile brand-uri de make-up din America/Europa), insa vreau sa le mai specific inca o data aici, pentru acele persoane care inca nu au incercat un astfel de produs:

♥ majoritatea au SPF ridicat: 25, 30, 42, 45, etc;
♥ multe dintre cele asiatice au putere mare de acoperire;
♥ unele branduri produc o singura nuanta, altele 3-4-5, insa majoritatea se adapteaza foarte frumos tenului;
♥ majoritatea au un subton neutru, chiar gri, insa acesta nu se mai observa dupa aproximativ 10 minute de la aplicare. Am observat acest lucru la majoritatea BB cream-urilor incercate de mine;
♥ au proprietati anti-rid;
♥ pot inlocui crema hidratanta;
♥ au o consistenta foarte densa, iar o cantitate mica este necesara pentru a acoperi intreaga fata. Puteti observa acest lucru din swatch-ul de mai jos:


Daca va intereseaza un BB cream cu acoperire mare, atunci acesta va fi foarte potrivit pentru voi. Dintre toate pe care le-am incercat, acesta are cea mai mare putere de acoperire si se claseaza pe locul 2 in topul preferintelor mele (nu a reusit sa il depaseasca pe cel de la Missha, care desi are putere mai mica de acoperire, imi place putin mai mult).

De asemenea, miroase foarte frumos si se aplica foarte usor pe fata. Personal, prefer sa aplic BB cream-urile cu degetele, rezultatul este mai natural. 

Nuante disponibile: Bright Beige, Natural Beige, Medium Beige (sunt relativ deschise, iar daca aveti tenul foarte inchis la culoare, nu le-as recomanda. Dar daca aveti tenul deschis/mediu nu veti intampina probleme).
Nuanta acestui BB cream: Natural Beige (putin deschisa pentru mine, dar se adapteaza foarte repede).

Cantitate: 30 ml
Pret: 7.63$ - achizitionat de pe Ebay, mai exact de AICI.


In poza de mai jos, va puteti face o mica idee despre cum arata aplicat pe fata (desi poza este putin cam lumioasa): 


Iar daca nu aveti tenul gras, Holika Holika Petit BB Cream se gaseste in alte 4 variante:
- Moisture, Essential, Watery, Shimmering -

"Available in five versions to cater to your skin's needs:

Clearing - SPF30 PA++ - Contains Tea Tree Oil for clear skin and oil control;

Essential - SPF30 PA++ - Contains Collagen and Caviar to promote healthy, youthful skin;
Moisture - SPF30 PA++ - Contains Hyaluronic Acid for moisturizing and soothing;
Shimmering - SPF45 PA+++ - Contains Pearl Powder extract to clear and brighten skin;
Watery - SPF25 PA++ Contains Green Tea and Glacier Water for a natural and clear look."

*personal, imi doresc sa mai incerc doua: Essential & Watery.


Sper ca acest articol v-a fost de folos, iar daca mai aveti intrebari, mi le puteti lasa in formularul de comentarii.



Pupici,

Share:

0 comentarii