Avon Haul - C16/2012



In C15 am facut pauza, insa in aceasta campanie nu am putut sa rezist si am dat si eu o comanda.:) Cataloagele 16 si 17 sunt mereu preferatele mele pentru ca au cele mai bune oferte! Iata ce mi-am comandat:






L-am luat pentru ca iubesc parfumurile Avon din gama de lux si in special pe cele Christian Lacroix, Ungaro sau Herve Legere, facute special pentru Avon. In plus, l-am prins la 39.99 lei online, pe pagina mea de reprezentant. N-am putut sa rezist unei asmenea oferte! Christian Lacroix Rouge este un parfum elegant, de seara si de asemenea, il consider potrivit pentru acest anotimp, nu cred ca l-as putea purta vara. Este si foarte puternic, 2-3 "pufuri" sunt suficiente! Nu este genul de parfum pe care l-as alege de obicei, insa in mod surprinzator imi place si il voi purta cu drag!



O nuanta perfecta pentru sarbatori! O am si pe cea in varianta argintie (Starry Sky) si ambele imi plac la fel de mult! Au o textura foarte interesanta si chiar sunt foarte opace. Voi face o combinatie cu cele doua in curand si abia astept sa o prezint pe blog. Sunt sigura ca o sa va placa!:)
Pret C16 - 11.49 lei



Tweed este o nuanta de pruna uscata (o varianta mai inchisa, ce-i drept!) absolut minunata! Desi in poza pare aproape negru, cand il aplic pe unghie este exact ce mi-am dorit! Love it! Am sa vi-l prezint in cadrul rubricii "Manicure Monday", evident! ♥
Pret C16 - 11.49 lei



Oh, n-am cuvinte sa va spun cat imi plac aceste oje cu glitter de diferite marimi. Am comandat toate 3 variantele, insa cel argintiu si cel roz nu au fost in stoc si va mai trebui sa astept pana in urmatoarea campanie dupa ele. Pana atunci ma delectez cu acesta, care oricum este perfect pentru Craciun!♥ 
Pret C16 - 8.49 lei.




Mi-am comandat si niste clame de par, foarte utile pentru cand imi intind sau ondulez parul. Au costat 5.99 lei.




Voi ce v-ati comandat din Campania 16?



Kisses,

Share:

0 comentarii