Makeup Inspired by...Roberto Cavalli Fashion Show


Recently, I saw this look on Cosmopolitan's Romania site and it was an article about the new fashion trends in make-up for autumn. This make-up look was my favorite from the gallery, it's really my style of dramatic makeup because it's kind of artistic, so I had to recreate it! Here is the final result:

Recent, am vazut un articol pe site-ul celor de la Cosmopolitan Romania, despre machiajele in tendinte in aceasta toamna si tot acolo am vazut machiajul de mai jos, care m-a cucerit pe loc. Este chiar genul de machiaj dramatic pe care eu il ador, deoarece arata oarecum artistic si mi-am zis ca trebuie sa-l reproduc neaparat! Iata ce a iesit:




Products used / Produse folosite:


Eyes:
- Elf Essentials Eyelid primer;
- Urban Decay Book Of Shadows 3;
- Sleek iDivine Ultra Mattes Palette - Brights;
- Urban Decay Naked Palette;
- Urban Decay 24/7 Glide-on Pencil - Zero;
- Rimmel London Extra Super Lash Mascara - Black
- Farmasi Eyebrow Pencil - 01


Face:
- Revlon Photoready Foundation - 004 Nude;
 - Farmasi Silky Touch Compact Powder - 02
- Farmasi Camouflage Concealer (under my eyes);
- Garnier Pure Active Roll-on Concealer (imperfections);
- Sleek Face Contour Kit - Light;


Lips:
- Nyx Round Lipstick - Circe



Hope you liked it!
My lovely dress: Romwe (HERE)

P.S.: As you can see, I decided tu cut my hair and rock a new style!:) I think I've left about 20 cm of hair at the salon!:)) I had long hair / really long hair for about 10 years now and I felt that I need to do a change. I've always loved my long hair and long hair in general and I still do (after this move I'm going to let it grow again), but this was the right decision right now for me. Now it's really healthy and I don't have problems with tangling anymore. Also, I didn't have any shock, the girl from the salon was kind of scared, but no, I love it, it's hair and it will grow back! A change is really needed sometimes! Hope you will like it too!

P.S.: Dupa cum ati vazut deja, am decis sa tund o lungime considerabila din parul meu! Cred ca am lasat vreo 20 de cm de par la salon!:)) Am avut parul lung/foarte lung din clasa 8-a si se cerea deja o schimbare! Intotdeauna am iubit parul lung is il iubesc in continuare (dupa miscarea asta il las din nou sa creasca), insa mereu mi-am zis ca atunci cand voi simti ca este cazul sa ma tund imi voi face un bob lung, pentru ca imi place foarte mult cum arata. Zis si facut!:)) Nu am avut nici un soc, nu imi pare rau (desi recunosc ca suspin putin cand ma uit la pozele cu parul lung), este par si va creste la loc. Fata de la salon a fost putin tematoare cand a auzit cat vreau sa tund din par, probabil a mai avut parte de fete care au suferit un soc!:)) Dar nu, mie imi place foarte mult, iar acum parul meu este mult mai sanatos si nu se mai incalceste deloc, thank God!!! :))
Sper sa va placa noul meu look!


P.S.(2): Join "Romwe Official Fashion Bloggers in 2013" contest. Win big (up to $ 130 in freebies!) and become an official Romwe Fashion Blogger.” Click here to enter the contest: https://www.facebook.com/Romwe.Fashion/app_451684954848385




Kisses,

Share:

0 comentarii