My October 2012 Favorites


Sunt putin intarziata cu postarea cu favoritele lunii si chiar m-am gandit sa sar peste ele luna aceasta, insa am prea multe lucruri misto sa va arat ca sa pot face asta!:) Plus ca postarile de genul sunt preferatele mele si pe bloguri si pe Youtube, de ce sa sar tocmai eu peste ele? :)) Dar sa vedem despre ce este vorba, nu?





Make-up:
I-am facut un review AICI, si v-am spus deja cat imi place, deci nu mai este o surpriza. Dar BB Cream-ul asta a fost o salvare pentru mine in fiecare zi. Rezista mult pe ten, se aplica atat de usor si imi acopera toate imperfectiunile, incat uneori nu mai am nevoie si de concealer. Sigur este un produs pe care il voi recumpara!



O Doamne, nu pot sa va explic cat de mult imi plac rujurile acestea de la NYX!!! Voi face un review amanuntit cu swatch-uri maine sau poimaine si va voi povesti mai multe, insa pot sa va spun sa sunt senzationale si ca toata lumea le observa si ma intreaba ce am pe buze!:)) Si nu, nu am doar doua, ci 5 nuante, insa acestea sunt preferatele mele, pentru ca sunt mai intense (Amsterdam si San Paulo). Pana si prietenul meu mi-a zis cand eram data cu cel rosu (Amsterdam): "Tu ce ce te-ai dat pe buze, ca e asa...mat!" Era un compliment, pentru ca se vedea pe privirea lui cat ii place. Eram la un botez si am mers pe un look + outfit all black cu accente rosii. Se pare ca i-a placut!:) Le puteti gasi AICI, la pretul de 28 lei.



Gloss-ul acesta il am de ceva timp in colectia mea, pentru ca dupa cum se vede s-a sters complet si scrisul de pe el. :)) A fost inca de la inceput printre preferatele mele, insa nu-l foloseam asa des pentru ca parca imi era mila sa-l termin. :)) Am trecut peste etapa aia si am decis sa nu-l las sa expire in sertar doar pentru ca il iubesc, ci sa-l folosesc cu adevarat. Nu sunt eu a lip-gloss kind of girl, insa sunt unele care imi plac cu adevarat, si printre ele se afla si acesta. Chiar vi-l recomand!:X Acum le puteti gasi si pe MKS, tot la pretul de 28 lei.



Am adorat toata luna aceste doua nuante de oje, sunt perfecte pentru toamna!:X Voua care va place mai mult?



Le-am facut si lor un review AICI. Sunt cele mai fine pensule de fata pe care le-am vazut in viata mea si ma bucur enorm ca le detin. Pensula de blush este cea mai buna de acest fel pe care o am, aplicarea blush-ului este floare la ureche folosind-o, iar in cazul celei pentru pudra este un adevarat rasfat sa o simti cum iti mangaie fata. :)) Le iubesc, atat pot spune!:X



Skincare:
Ii voi face un review complet, insa pana atunci va spun ca voi face ce voi face si voi detine din nou aceasta lotiune tonica cand o voi termina! Este prima de acest fel (tip spray) pe care o detin si este foarte util si placut sa o folosesti asa. As putea sa o folosesc si cu o discheta de vata daca as dori, insa pur si simplu am preferat sa inlocuiesc apa termala cu ea. De asemenea, scrie pe ambalaj ca poate fi folosita si pentru a fixa machiajul. Am utilizat-o si in acest scop si imi place la fel de mult!:X



Este crema perfecta pentru tenul mixt si gras, se simte senzational pe piele, nu imi ingrasa deloc tenul si miroase foarte frumos, natural! Ii voi face un review complet si ei in curand!:X



Fashion related:
Mi-am dorit de mult timp o geanta ca aceasta de pe Choies si inca imi mai doresc inca una pe negru, insa deocamdata sunt multumita, mi-am facut capriciul! Mi se pare foarte deosebita, asa pe albastru + auriu si am purtat-o cu tare mult drag luna aceasta! Daca sunteti curioase si va doriti si voi ceva de genul, o puteti gasi AICI



Luna aceasta am incercat sa-mi ies din zona de comfort si sa port cat mai des tocuri/platforme, deoarece stiu ca ma avantajeaza. Preferatele mele au fost aceste platforme de pe Oasap! Nu-i asa ca sunt dragute?



Am cumparat acesti cercei acum multe luni de pe ThBoxes si chiar i-am prezentat intr-un haul. Se afla printre preferatii mei inca de atunci si i-ati vazut deja in multe LOTD-uri. Luna aceasta i-am purtat foarte des si am observat ca incep sa dea semne de "oboseala". Dar nu-i nimic, daca ii mai gasesc ii cumpar din nou!:))



Saptamanile trecute a aparut acest ceas dragut la Lidl, pe mai multe variante de culori: gri, verde, rosu, negru, roz, alb, etc. Eu am ales rosu pentru ca imi satisface si pofta de ceva colorat (nu mi-as fi luat negru de exemplu) si e si usor de asortat. Eu mi-am mai luat un ceas metalic in trecut de la Lidl din Ungaria, pe cand nu exista acest magazin in Romania si il am si acum, este in stare perfecta si din acest motiv am decis sa-l cumpar si pe acesta. Nu regret, pentru ca imi place foarte mult! P.S.: A costat 29.99 lei.




Magazines:
Nu este o surpriza pentru nimeni ca imi place foarte mult revista Glamour in general si Glamour UK in special!:) Insa luna aceasta vreau sa va prezint si Glamour-ul nostru autohton, care vine impreuna cu un super-card, cu care puteti face cumparaturi cu reduceri de pana la 40% in magazine ca: Sephora, Yves Rocher, Tommy Hilfiger, Swarovski, Otter, Oxette, Marionnaud, Plafar, New Yorker, Reserved, Musette, SensiBlu, B&B, Kendra, etc. Eu nu ratez numarul acesta niciodata, pentru ca mi se pare o super initiativa! Bravo Glamour Romania!


Favorite TV Show:
Fara nicio indoiala, Grey's Anatomy! Este serialul meu preferat, nu exista inca unul care sa-l detroneze si sunt absolut convinsa ca ma voi uita din nou la el cand se va termina. Acum, ca a inceput noul sezon, devorez de-a dreptul fiecare episod. Este serialul care m-a facut sa plang cel mai mult, asta e clar!:))



Favorite song?
Such an amazing song!:X



Favorite phone app?
Din pacate, luna aceasta nu am nicio aplicatie preferata, pentru ca nu am avut un smartphone pentru a descoperi asta. Mi s-a umflat bateria telefonului meu (habar n-am de ce) si a trebuit sa-l trimit in garantie sa imi puna una noua. De aceea am fost absenta si pe Instagram, din pacate! Mi-e dor sa fac poze random!:( Dar zilele astea ma duc sa-l ridic si o sa revina totul la normal! Hopefully, o sa mai fac si Week in photos daca va mai doriti asta. Cert este ca e grea viata fara un smartphone dupa ce te-ai obisnuit cu unul!:))




What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii