Review: Royal Langnickel Silk 12 Piece Synthetic Brush Set


A few weeks ago, I received this amazing brush set from Royal Langnickel and I couldn't wait to try them and share my opinions! So, today is the day, I tried every single brush multiple times, in multiple ways and it's time for me to do a review!

Acum cateva saptamani, am primit acest minunat set de pensule Royal Langnickel spre testare. Trebuie sa recunosc, am fost foarte nerabdatoare sa vi le arat si sa vorbesc despre ele! Tousi, am asteptat sa folosesc fiecare pensula in parte de mai multe ori si sa le spal cel putin o data pana sa fac un review complet.



First of all, here are some pictures with the softest brushes I have ever had and with the pretty pouch they came in:

Inainte de toate, va las cu cateva poze ale celor mai moi si fine pensule pe care le-am incercat vreodata si cu gentuta in care au venit:

♥ Even though the brushes are full size, I think this will be a perfect set for traveling, because it contains all the brushes you will need for a full make-up look.
♥ Chiar daca pensulele sunt full size, consider ca acest set este perfect pentru calatorii, deoarece contine toate pensulele de care ati avea nevoie pentru un machiaj complet.

♥ As I said, the brushes are incredibly soft, they feel amazing on the skin and they are very well manufactured because they don't shed at all and the bristles are tightly secured in the barrel!
♥ Dupa cum spuneam, pensulele sunt incredibil de fine si se simt absolut minunat pe piele! De asemenea, sunt foarte bine confectionate, ambalajul este de calitate, iar perii nu cad absolut deloc, nici macar la spalare.


Here are the brushes:


Foundation - BC201
♥ This is the second classic foundation brush that I own, and the first one was from Elf, so clearly the Royal Langnickel one is better. I don't like it more than my flat top foundation brushes though! Also, I like to use this brush for concealer too!
♥ Aceasta este a doua pensula clasica de fond de ten pe care o detin, prima fiind de la Elf. Calitatea acesteia este clar superioara si desi totusi prefer sa folosesc pensulele mele flat top pentru aplicarea fondului de ten, imi place si aceasta. De asemenea, o folosesc cu succes si pentru aplicarea anticearcanului.



Blush C111-S
♥ The blush brush is one of my favorites! It takes just the right amount of product on the bristles and it's hard to go wrong when you use it! It has become my favorite blush brush and I've been using it every single day since I received this set. It's just perfect for my needs!
 Pensula pentru blush este una dintre preferatele mele! Prinde cantitatea perfecta de produs pe peri si aplicarea devine floare la ureche. Este greu sa dai gres la aplicarea blush-ului cand o folosesti si din aceasta cauza a devenit preferata mea si am folosit-o absolut zilnic de cand am primit-o! Este perfecta pentru mine!:X 



Powder C101-S
 I'm saying it again...it's so soft and it feels so, so nice on the skin! I only like to use this one for face powder, it's perfect for that!
 Trebuie sa o spun din nou...perii acestor pensule sunt incredibili de fini! Sa aplic pudra cu aceasta pensula este o adevarata placere!:X



Concealer BC212
 I don't really use this brush for concealer because I think it's a little bit tiny for that and I prefer to use it on my eyes. It's perfect for smudging my eyeliner or for a precise application on the lower lashline. But if you like, you can use it for concealer too, of course!
 Nu prea folosesc aceasta pensula pentru concealer, deoarece consider ca este putin micuta pentru asta, insa ador sa o folosesc pentru a smudge-ui eyeliner-ul pe pleoapa sau pentru a aplica fardul pe pleoapa inferioara. Bineinteles, poate fi folosita si pentru concealer, insa eu personal as prefera sa fie o idee mai maricica.



MD Eye Shader C411-S
♥ Perfect for applying the eyelid color. I love it as much as I love my Elf Essentials eyelid brushes...and I love those a lot!
♥ Perfecta pentru aplicarea culorii de baza pe pleoape. O iubesc la fel de mult ca pe pensulele mele pentru fard de pleoape de la Elf...si le iubesc foarte mult pe acelea, deci inseamna ceva!:))



Smudger C422-S
 ♥ I love to use this brush for the outer "V" and to apply the color in the crease.
♥ Ador sa o folosesc in coltul "V" exterior al ochiului si pentru a aplica fardul in pliu.



Angle Fluff C501-S
♥ If I would only have this set in my collection, this will be the brush that I will use to blend the colors. It's the fluffiest among all and it's perfect for that or for applying the highlighting color on the browbone.
 Daca as avea doar acest set in colectie sau la mine, in cazul in care as fi intr-o excursie, aceasta pensula as folosi-o pentru blending si pentru aplicarea culorii pentru highlight, deoarece este cea mai "pufoasa" din set.



Liner C441-S
 This one is my least favorite, because it is a little bit thick for a good eyeliner application, but instead I like to use it for smudging.
 Aceasta pensula nu este chiar preferata mea, deoarece este putin cam groasa pentru a aplica eyeliner-ul cu ea, insa imi place sa o folosesc tot pentru smudge.



Flat Eyeliner BC451
 This is such a multi-purpose brush! You can use it to apply eyeliner, for your eyebrows, to smudge the eyeliner or to apply eyeshadow on the lower lid! It definitely is one of my favorites!
♥ O pensula atat de multi-functionala, incat nu ai cum sa nu o iubesti! O puteti folosi pentru eyeliner, pentru fardul de sprancene, pentru a smudge-ui eyeliner-ul sau pentru a aplica fardul pe pleoapa inferioara. Cu siguranta este una dintre preferatele mele din set!



Angled Brow BC491
 I don't have thin eyebrows and I like to keep them more natural looking, so this brush is a little bit tiny for what I need. If you have thinner eyebrows though, this will be perfect for you. I personally like to use this brush for my eyeliner, I think it's perfect for that!
♥ Personal, nu am sprancene subtiri si incerc sa le pastrez cat mai naturale, asa ca aceasta pensula este putin cam micuta pentru nevoile mele. Totusi, daca voi aveti sprancene mai subtirele ar fi perfecta pentru asa ceva!  Si pentru ca eu nu o folosesc pentru sprancene, ador sa o folosesc pentru eyeliner, are marimea perfecta pentru asa ceva.



Brow/Lash Groomer C521-S
 Oh, I love this one so much! It's so well made and the comb is perfect when you apply mascara and it clumps you eyelashes. Love, love, love it!:X
♥ Vai, ador aceasta "ustensila"! Este atat de bine facuta, iar piaptan-ul este perfect pentru a imi dezlipi genele daca aplic prea mult rimel. Love it!



Lip C601-S
 The lip brush gives you the perfect lipstick application. I like this one a lot too!
♥ Este perfecta pentru aplicarea rujului, evident. :) Si aceasta se afla printre preferatele mele din set!



You can find this brush set on the Royal Langnickel site for $119.
Puteti gasi acest set de pensule pe site-ul Royal Langnickel, la pretul de 119 dolari.



Have a lovely day!




Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii