Review & Swatch: NYX Soft Matte Lip Creams

Hello!


Astazi vreau sa va prezint noile mele produse pentru buze preferate! Daca va spun ca sunt indragostita de ele e putin spus, pentru ca le ador din tot sufletul! Dupa cum spuneam si in postarea anterioara, toata lumea le observa si ma intreaba cu ce sunt data si chiar si prietenului meu ii plac, pentru ca au un efect complet mat si pentru ca nu se iau de pe buze. ;)) Eu detin 5 culori, dar va spun sincer ca mi le doresc pe toate!:)




Here are the shades:
 From left to right: Stockholm, Istanbul, Milan, San Paulo and Amsterdam (my absolute favorite).


Stockholm


Istanbul:


Milan:


San Paulo


Amsterdam


De ce imi plac atat de mult?
- rezistenta foarte mare - aproximativ 5 ore;
- efect complet mat;
- se simt foarte bine pe buze si nu imi usuca buzele;
- culori superbe, deosebite;
- formula inovatoare. Arata ca un lip gloss, insa de fapt este mai mult un ruj.


Why do I like them so much?
- great staying power - about 5 hours on my lips;
- matte effect;
- they feel great on the lips and they don't dry my lips!
- amazingly beautiful colors;
- has an unique formulation. It looks like a lip gloss, but it's more of a lipstick.


*Puteti sa gasiti aceste lip gloss-uri pe Make-up Shop, la pretul de 28 lei (CLICK AICI).

P.S.: Swatch-urile pe buze nu au iesit prea frumos, deoarece am facut pozele pe la 5 dupamasa si nu am mai prins lumina naturala. :( Totusi sper sa va puteti face o idee!



Care este nuanta voastra preferata? 
Which one is your favorite color?




Kisses,

Share:

0 comentarii