My UPDATED "To Go" Make-up Look


A trecut ceva timp de cand am facut o astfel de postare si deoarece aceste machiaje "TO GO" se mai schimba in functie de ce imi place in perioada respectiva, am decis sa fac o varianta updated, in care sa va prezint machiajul meu de zi cu zi. Trebuie sa recunosc, uneori renunt complet la machiajul ochilor si ma dau doar cu rimel, insa de cele mai multe ori incerc sa reusesc sa-l includ si pe acesta, mai ales pentru ca este foarte usor de facut si nu imi ia mult timp din rutina de dimineata. Oricum, este cert ca as prefera sa plec nemancata si cu parul in toate partile, dar sa stiu ca sunt data cu fond de ten/BB cream ca sa imi acopar imprefectiunile, ca am sprancenele facute si ca mi-am scos in evidenta ochii macar cu un rimel!:)) Pur si simplu este o etapa pe care trebuie sa o duc la bun sfarsit dimineata! 

Astazi va las doar cu pozele si va explic putin ce folosesc, insa promit ca voi reveni si cu un tutorial pe Youtube, sa vedeti si voi ce simplu este totul!





♥ In functie de nevoile pe care le am in ziua respectiva sau cat de mult timp sunt plecata de acasa, aleg un fond de ten rezistent la transfer (ex.: Maybelline Affinitone 24H), un BB Cream asiatic (ex.: Lioele Triple the Solution) cu acoperire mare sau BB cream-ul de la Garnier pentru ten gras, care este putin mai natural, dar totusi acopera binisor.



Machiajul si pregatirea fetei:
♥ La inceput, imi reimprospatez fata cu lotiunea mea tonica preferata de la Liz Earle, sub forma de spray. Dupa un minut aplic si crema pentru fata din aceeasi gama, in varianta light, pentru tenul mixt si gras;
 Pentru machiajul din postarea aceasta, am ales sa port fondul de ten de la Maybelline, pentru ca ma astepta o zi grea si lunga de munca;
 Am folosit ca de obicei concealer-ul meu de la Garnier Pure Active si am setat totul cu o pudra de la Avon, din gama Anew;
 Pentru contur, am folosit nuanta Buck (este perfecta si pentru asa ceva) din paleta Naked, iar ca blush, am aplicat Dior Pro Cheeks - Must Have Brown.
 Sprancenele le conturez aproape zilnic cu trusa de la Avon True Color Quad Sueded Nude, in varianta veche (din pacate nu se mai gaseste pe piata), iar cand nu folosesc aceasta trusa folosesc creionul pentru sprancene de la Farmasi.




Machiajul ochilor:
♥ Este simplu...foarte simplu! Si bineinteles ca folosesc paleta Naked pentru asta!:)) Pentru inceput aplic un primer, iar in acest caz am folosit ultimul strop din Elf Eyelid primer. :) Apoi am aplicat cu degetele pe toata pleoapa si in colturile interioare ale ochilor nuanta Sin, care este si preferata mea in ultima perioada (dar tot iubesc si Smog) si care cred ca va fi prima care se va termina din trusa. Pentru a imi pune putina culoare si in pliu, aplic nuanta Naked foarte rapid, cu o pensula de bleding mai pufoasa si mai mare, care sa nu lase linii dure. La final aplic sub sprancene Virgin si sunt aproape gata. Nu-mi mai ramane decat sa aplic putin Darkhorse pe linia genelor, atat sus cat si jos, ca sa imi conturez putin privirea. La final aplic mascara Rimmel London Extra Super Lash si am terminat cu machiajul ochilor!:X




Machiajul buzelor
♥ De obicei imi place sa pun accentul pe buze, iar in machiajul de astazi am folosit unul dintre produsele mele preferate din ultima perioada: NYX Soft Matte Lip Cream, in nuanta San Paulo. :X


*La final, fixez machiajul tot cu lotiunea tonica de la Liz Earle, care poate fi folosita si in acest scop!



In ce consta machiajul vostru de zi cu zi? Pe ce puneti cel mai mult accent?




Kisses,

Share:

0 comentarii