TAG: Avon sau Oriflame?



Aurora, o bloggerita de care mi-e tare drag, mi-a transmis acest tag care mi s-a parut interesant din prima clipa! La fel ca ea, si eu cumpar produse Avon si Oriflame de cand am fost micuta si chiar am fost/sunt reprezentanta la ambele firme. Prima oara m-am inscris la Oriflame, in clasa a 10-a, dar m-am lasat in aproximativ un an, iar apoi m-am inscris la Avon in clasa a 11-a, adica la 17 ani si sunt reprezentant pana in ziua de azi. Am facut comenzi absolut in fiecare campanie pana anul acesta, cand am lasat-o mai moale. Am fost si coordonator la un moment dat, am reusit sa am o echipa de 20 de persoane, insa nu mi s-a potrivit prea tare aceasta "meserie" si am decis ca intr-un final sa raman doar reprezentant. Mi-am format intre timp produsele preferate, mai putin de la Oriflame, mai mult de la Avon, dar in mare cunosc majoritatea produselor de la ambele firme. Sa vedem intrebarile!:)


1. Care sunt primele trei produse preferate (sau cele mai folosite) de la Oriflame?
- Kit-ul pentru sprancene;
- Gelul de curatare Pure Nature cu arbore de ceai si rozmarin;
- parfumul M by Marcel Marongiu.



2. Care sunt primele trei produse preferate (sau cele mai folosite) de la Avon?
Aici e mai greu (hi hi), am folosit atat de multe de-a lungul timpului!:)
- Mascara Supershock;
- Supershock Gel eyeliner;
- Lacurile de unghii Pro Nail.

3.Care credeti ca sunt diferentele dintre cele doua?
Consider mai degraba ca au foarte multe asemanari si ca exista o concurenta puternica intre cele doua (care nu este intotdeauna loiala). Exemplu: acum cativa ani, in aceeasi campanie, a aparut un parfum cu acelasi nume la ambele firme: Signature! Am ramas putin socata, recunosc!:)) Dar sunt si diferente, intr-adevar. Din perspectiva unui reprezentant, consider ca Avon isi motiveaza mai bine oamenii, prin campanii facute special pentru ei, cu premii la care nu se ajunge foarte greu (gen 120 lei comanda pentru a castiga un accesoriu, fata de Oriflame care cere de obicei 350 lei in 3 campanii consecutive). 
In ceea ce priveste produsele, le consider cam la acelasi nivel. Ambele companii au si produse mai bune, si produse mai proaste. In general, sunt mai atrasa de Avon, dar sunt si produse Oriflame care imi plac mult. De exemplu, imi plac foarte mult rujurile lor si le consider mai calitative decat cele Avon, insa in ceea ce priveste rimelurile, nu am gasit pana acum unul care sa imi placa, nici macar faimosul Wonder Lash, asa ca le prefer pe cele Avon. In privinta cremelor de corp, din nou, prefer Oriflame, pentru ca au creme de corp parfumate si pentru ca mi se pare mie ca vin cu mai multe produse noi de acest gen. In ceea ce priveste parfumurile, imi plac ambele brand-uri si am parfumuri preferate de la amandoua. De la Avon: Today, Tomorrow, Herve Leger Intrigue, Little Red Dress, Christian Lacroix Absynthe, etc. Iar de la Oriflame: M by Marcel Marongiu, Amber Elixir, Diamond Musk, Love Potion, Volare, Muse, etc.

4. Daca ati putea sa va cumparati cate produse vreti de la Avon sau Oriflame, de la care ati cumpara?
Cu siguranta de la Avon! Mereu m-au atras mai mult produsele lor si mereu au produse noi si oferte atragatoare. 


Voi ce preferati? Avon sau Oriflame? Care sunt produsele voastre preferate de la aceste brand-uri?



Kisses,

Share:

0 comentarii