TAG: Read, read and then read some more


Nu am primit acest tag de la nimeni (din cate stiu eu), insa mi-au placut foarte mult intrebarile si am decis sa-l fac si eu. Sper sa aveti rabdare sa-l cititi!



1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Sunt destul de obsedata sa imi tin cartile in stare buna, asa ca prefer sa nu indoi paginile si sa folosesc semne de carte. Daca nu gasesc, pur si simplu pun o coala alba indoita intre pagini sau ceva de genul.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Din pacate n-am primit de foarte mult timp o carte. De obicei mi le cumpar singura.

3. Citesti in baie?
Daaaaa, ador sa citesc in baie (in cada)! Uneori uit de mine si ma trezesc ca se raceste apa, dar nu-i nimic, pentru ca mi se pare cel mai relaxant lucru posibil!:X

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Nu, chiar nu m-am gandit la asta. Nu am talent la scris si nu cred ca m-as descurca.

5. Care este cartea ta preferata?
De obicei imi plac cartile cu mai multe volume. Poate din acelasi motiv pentru care prefer serialele in locul filmelor. Ma atasez de personaje, de actiune si imi este greu sa ma rup asa usor dintr-o poveste. Prefer sa am ce citi o luna-doua, decat sa termin o carte in 2-3 zile. In concluzie, seriile de carti preferate sunt: Twilight si Harry Potter. M-au prins si pe mine, ce sa fac! :)) Dar mi-au placut foarte mult si: La rascruce de vanturi, de Emily Bronte, Memoriile unei gheise, de Arthur Golden si Lolita, de Vladimir Nabokov.

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Nu. Insa peste cativa ani s-ar putea sa recitesc seria Harry Potter. Poate cand o sa am un copil?

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Mi s-ar parea interesant sa aflu perspectiva lor, sa aflu cum au luat nastere personajele, etc. In special in ceea ce o priveste pe J.K.Rowling, chiar si cand citeam cartea ma gandeam cata imaginatie poate sa aiba femeia asta!:))

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Din pacate nu prea am prieteni care sa iubeasca cititul, la fel ca mine. Dar da, imi place sa vorbesc si despre asta, poate fi un foarte bun subiect de discutie. 

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Depinde. De obicei citesc recomandari din revistele glossy (cele mai bune recomandari le-am gasit in Elle), pe Youtube, etc. Sau pur si simplu le aleg direct din librarie, dupa descrierea de pe spate.

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie sa o citeasca?
Ion, de Liviu Rebreanu. Nu glumesc!:) Este o carte obligatorie pentru bac, care pe mine m-a surprins si chiar mi-a placut. Consider ca toata lumea trebuie sa o citeasca. Chiar este o lectura placuta.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
Cada si patul. :)

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Prefer sa fie liniste.

13. Ai citit carti in format electronic.
Da, insa nu imi place sa citesc carti pe calculator. Ma dor ochii si capul la un moment dat, plus ca nu reusesc sa stau concentrata si nu am rabdare, ma distrag alte lucruri. In schimb imi plac cartile in format audio. Este o activitate excelenta inainte de a adormi.

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Cand imi place o carte / o serie de carti, nu stiu de ce, dar imi place sa stiu ca le detin, ca le am acolo, in biblioteca. Dar am citit si carti imprumutate. Prefer sa nu citesc carti imprumutate pentru ca mereu sunt stresata sa nu indoi vreo foaie sau sa o deteriorez cumva.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata:
5. La rascruce de vanturi, de Emily Bronte;
4. Twilight, de Stephenie Meyer;
3. Pe aripile vantului, de Margaret Mitchell;
2. Lolita, de Vladimir Nabokov;
1. Harry Potter, de J.K.Rowling.


Dau tag-ul mai departe catre oricine doreste sa-l preia!



Vreau sa stiu neaparat! Care este cartea voastra preferata? :)
Voi lua comentariile voastre ca pe niste recomandari.




Kisses,

Share:

0 comentarii