Review: Maybelline Dream Fresh BB Cream

Hello!


V-am promis de mai bine de o luna ca am sa va vorbesc despre acest BB Cream de la Maybelline, insa am simtit ca am nevoie de mai mult timp ca sa imi formez o parere deoarece eram putin indecisa. Totusi, iata ca a venit intr-un final si momentul impartasesc cu voi opiniile mele! :)


Dintre toate BB Cream-urile pe care le-am incercat pana acum, acesta cu siguranta nu se afla printre preferatele mele. Totusi, am incercat sa analizez cat mai bine fiecare aspect in luna care a trecut de cand l-am cumparat si intr-un final am ajuns la concluzia ca sunt atat lucruri care imi plac la el, cat si lucruri care nu imi plac!


Este cel mai "light" BB Cream pe care l-am incercat pana acum si are o putere foarte mica de acoperire, insa imi place ca totusi uniformizeaza tenul si imi place consistenta lui extrem de usoara. Lasa un finish foarte frumos si natural pe fata si se intinde fara absolut niciun efort, iar asta m-a facut sa nu il displac in cele din urma. De asemenea, imi place foarte mult aroma pe care o are, nu este puternica, dar este deosebita, nu am mai intalnit-o pana acum la vreun fond de ten.


Acest BB Cream pretinde ca este 8 in 1, dar sa vedem, intr-adevar face ceea ce promite? 

1. Corecteaza imperfectiunile? Nu, doar uniformizeaza putin nuanta tenului.
2. Se adapteaza nuantei tenului? Este destul de ok din acest punct de vedere.
3. Uniformizeaza? Da, insa sa nu va asteptati la ceva iesit din comun. Are un finish foarte natural.
4. Ilumineaza? Da, are un efect fresh si iluminant chiar daca nu are particule stralucitoare in el. Din punctul acesta de vedere imi place foarte mult.
5. Catifeleaza? Da, imi place si din acest punct de vedere.
6. Hidrateaza? Nu am reusit sa imi dau seama foarte bine de acest aspect, pentru ca oricum folosesc o crema de fata dimineata. Dar probabil ca asa este.
7. Protejeaza cu SPF30. Faptul ca are SPF mare este un alt lucru care imi place la acest BB Cream. Va fi perfect si pentru vara!
8. Nu contine ulei sau ingrediente care incarca pielea. Nu sunt experta in a citi ingredientele, insa intr-adevar este bun si pentru tenul gras, nu incarca tenul si nici nu este uleios. 
De asemenea, nu contine nici alcool nici parabeni, pentru fetele care se feresc de aceste ingrediente.


*Are 30 ml, costa intre 24 si 30 lei si il gasiti in hypermarket-uri ca Auchan sau Real, dar si in magazinul DM.


Swatch:

Am uitat sa fac o poza cu el pe mana, insa il puteti vedea live, in acest VIDEO!




Voi ati incercat acest BB Cream? Ce parere aveti despre el?


P.S.: Crazy Sales on Choies.com from nov 19th through 30th. Enjoy:




Kisses,

Share:

0 comentarii