Review: Sleek Be Beautiful BB Cream



Astazi vreau sa va vorbesc putin despre singurul BB Cream "drugstore" care chiar seamana cu unul asiatic si anume: Sleek Be Beautiful Blemish Balm

Da, dupa cum spuneam mai sus, acest BB Cream de la Sleek este singurul care a reusit sa se apropie ca si textura si efect de unul asiatic si din acest motiv ma declar impresionata. Majoritatea BB Cream-urilor "drugstore" (folosesc acest termen pentru ca nu exista unul romanesc de genul) pe care le-am incercat seamana ori cu un fond de ten ori cu o crema coloranta, insa iata ca acesta face exceptia de la regula. Cei de la Sleek au reusit intr-adevar sa nimereasca textura densa si mai groasa a celor asiatice si chiar daca puterea de acoperire este medie, imi place efectul final foarte mult. 



Se gaseste in variantele: Fair, Light si Medium, iar eu am ales nuanta cea mai deschisa (Fair) desi nu stiam exact cum sunt. M-am orientat dupa pozele de pe internet si consider ca am facut alegerea potrivita. Desi in momentul in care il aplic este mai deschis decat tenul meu, se adapteaza imediat. Oricum, nuanta Medium ar fi fost deja prea inchisa pentru mine si nu o recomand fetelor cu tenul deschis spre mediu.

Efectul final este unul fresh si sanatos, nu are finish complet mat, dar nici dewy, este exact undeva la mijloc.

Rezistenta nu este foarte mare, daca il aplic de dimineata, pe la pranz am nevoie de un mic retus cu pudra, insa acest lucru este destul de obisnuit pentru mine, avand tenul gras, nu ma deranjeaza in mod special.

♥ Ambalajul arata foarte dragut, dar simplu in acelasi timp. Intotdeauna mi-au placut produsele cu packaging negru, simplist, mi se par profesionale. :)

♥ Produsul contine 50ml, la fel ca majoritatea BB Cream-urilor asiatice, un alt lucru care imi place. Deci, veti avea aproape doua fonduri de ten in unul daca stati sa calculati, deoarece cantitatea acestora este in mod normal de 30 ml.

♥ Se gaseste in Romania prin intermediul MyaShop si il puteti gasi AICI, la pretul de 50 lei.



Swatch:



Voi ati incercat acest BB Cream? Ce parere aveti despre el?



P.S.: Pentru ca mi-ati cerut multe dintre voi, promit ca urmatorul "BB Cream Review" va fi pentru cel de la Maybelline.




Kisses,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii