Manicure Monday: Party Of 5 Glitters


Incepand de astazi, postarile mele "NOTD" se vor transforma in "Manicure Monday's". Am vazut ideea asta  pe Youtube si mi-a placut foarte mult, asa ca m-am hotarat sa o adopt, mai ales pentru ca eu deja publicam de cele mai multe ori postarile cu unghii in zilele de luni. Mi s-a parut ca s-ar potrivi perfect, asa ca de azi inainte, in fiecare luni (sper), veti vedea o manichiura sau un swatch al unei oje pe acest blog. Sper sa va placa si voua noua abordare.

Azi va prezint o combinatie care mi-a placut tare mult si desi am facut pozele dupa cateva zile de purtare si in mod normal nu v-as prezenta asa ceva, am zis sa vi le arat totusi. Este vorba despre o combinatie intre Astor  Quick'n'Go, in nuanta 356 si Wet'n'Wild Fast Dry, in nuanta Party of 5 glitters.




Voi ce purtati pe unghii astazi?



Kisses,

Share:

0 comentarii