TAG: Beauty Things I Suck At!!!


Hello!


Am primit si eu acest tag care circula deja de cateva zile prin blogosfera din partea Ancai. Mi se pare interesant si il voi face cu mare drag si veti vedea ca sunt destule lucruri la care nu sunt prea priceputa sau pe care nu le fac pentru ca sunt prea comoda!:))


1. Skincare

Creme de fata
- In ceea ce priveste ingrijirea fetei trebuie sa recunosc ca am devenit mai constiincioasa si acum ma dau o data pe zi cu crema de fata, crema de ochi, tratament, etc. Am perioade in care ma dau si eu de doua ori asa cum ar trebui, insa trebuie sa recunosc ca de multe ori uit.

Creme de corp
- in ceea ce priveste cremele de corp sunt cea mai lenesa persoana!:)) Am foarte multe, pentru ca nu rezist sa nu imi cumpar cand dau peste atatea arome minunate, insa in absolut toate sunt 80% pline! Imi spun de ani de zile ca ma voi da zilnic sau macar la doua zile si niciodata nu s-a intamplat!:)) Poate o sa imi iasa intr-un final, pentru ca stiu ca este un lucru important pentru elasticitatea pielii.

Masti de fata
- cred ca folosesc masca pe fata maxim o data pe luna! Niciodata nu am simtit vreo diferenta absolut impresionanta si care sa ma dea pe spate cand am folosit o masca de fata si probabil de aceea nici nu ma dau prea tare in vant dupa ele. Poate daca as fi avut tenul uscat ar fi stat altfel treburile, insa asa...nu sunt un produs indispensabil pentru mine! Recunosc ca ma dau doar asa, daca am o zi in care vreau sa ma rasfat, insa nu pentru ca pielea mea ar cere-o in mod special!


Make-up

Gene false
- mi-a luat ceva timp sa invat sa le aplic, trebuie sa recunosc! Chiar si acum am emotii sa nu stric un intreg machiaj aplicandu-le! Si trebuie sa mai recunosc ca nu imi place sa le port, nu imi place cum se simt, imi fac ochii grei si imi dau o senzatie neplacuta. Uneori chiar lacrimez de la ele! Da, ador cum arata, insa totusi sunt multumita de genele mele si prefer sa le port doar la ocazii speciale! Sau imi place sa le tai in doua si sa le pun doar pe jumatatea exterioara a ochiului. Sunt mult mai usor de purtat si dau un efect de cat-eyes!:)


Hairsyle
- nici in ceea ce priveste coafurile nu sunt cel mai priceput om. Ma descurc sa imi fac bucle mai de toate felurile si cu toate "ustensilele", mai nou invat sa imi fac si impletituri pentru ca le ador, insa mai mult de atat nu stiu sa fac. Sunt absolut antitalent si cand vine vorba de a imi usca parul cu peria rotunda, mi-ar trebui trei maini ca sa pot face asa ceva cu succes!:))



Cam acestea sunt lucrurile care imi vin acum in minte, insa este foarte probabil sa mai fie si altele!:)) Sunt curioasa sa aflu si la ce nu va pricepeti voi! Let's share the beauty things we suck at!:))




Kisses,

Share:

0 comentarii