Review: Garnier BB Cream for Oily/Combination Skin

Nici nu aveti idee de cand imi doresc sa scriu acest review, insa ba am uitat, ba nu imi gaseam timp!:)) Ca sa va faceti o idee, pozele sunt facute anul trecut in toamna, cand vi l-am aratat prima oara intr-un video, ha ha! Imi cer scuze pentru asta, dar ma gandesc ca va fi util sa va spun cate ceva despre el chiar si acum, dupa 1000 de ani!



Multe dintre BB Cream-urile drugstore sunt hit or miss, insa daca doriti sa mergeti la sigur si sa incercati unul cu adevarat bun pentru pretul sau, vi-l recomand pe cel de la Garnier pentru ten gras! Pe mine m-a surprins deoarece este foarte diferit de primul aparut, iar dintre toate cele pe care le-am incercat din categoria drugstore, l-am gasit ca fiind cel mai bun!


Nu stiu de ce, insa aseman consistenta lui cu cea a corectorului Pure Active, tot de la Garnier, pe care il folosesc cu drag de mai bine de un an! Acopera bine, insa are o consistenta foarte usoara si se simte foarte light pe ten!
De asemenea, ma uimeste cata diferenta exista intre primul aparut si acesta, totul este diferit la ele, de la consistenta, pana la finish si puterea de acoperire!
Singurul minus pe care pot sa spun ca i l-am gasit este faptul ca nu rezista foarte mult pe ten. Insa este un BB cream si nu un fond de ten rezistent la transfer, asa ca ar fi destul de absurd sa ii cer asta.
Are SPF20, iar din acest motiv ar fi potrivit si in anotimpurile calde si este recomandat doar tenului mixt si gras, insa eu consider ca ar fi ok si pentru un ten uscat sau normal.

Pretul sau se invarte undeva la 21-29 lei si il puteti gasi in orice hypermarket. Eu l-am achizitionat de la Auchan cu 21 lei, pret foarte accesibil din punctul meu de vedere.



Voi ati incercat acest BB Cream? Ce parere aveti despre el?



Kisses,


Share:

0 comentarii