Sometimes a break from your routine is the very thing you need!

Buna fetelor,


Revin si eu dupa o saptamana care a fost poate cea mai incarcata din viata mea! Am participat la targul de turism la noul job, iar acest lucru a insemnat pentru noi foarte multa munca si extrem de putin somn! Nu am citit mail-uri, comentarii, nu am apucat sa postez pe Facebook, nimic! :)) Dar din fericire targul a fost un real succes si eu m-am descurcat, desi inca sunt incepatoare in domeniu! :)

Din acest motiv am decis ca e momentul sa iau o pauza nedeterminata de la blog pentru ca pur si simplu nu ma pot ocupa de ambele in aceasta perioada din viata mea! Sper sa ma intelegeti! Pagina mea de Facebook va ramane activa si voi posta acolo din cand in cand, insa deocamdata asta e tot ce pot oferi. Va iubesc si probabil voi reveni intr-o buna zi, insa deocamdata am nevoie de o pauza! :(



Farsa de 1 aprilie!:)) Sper sa nu ma urati acum!!:*
Prima parte a fost adevarata totusi!:))



Va pup & va iubesc,

Share:

0 comentarii