March 2013 Favorites

*romanian only


Hello!


Revin la modalitatea mea obisnuita de a face acest gen de postari, desi sunt foarte intarziata, ca de obicei!:)) Ma gandesc ca deja nu mai aveti nicio asteptare de la mine, dar...mai bine mai tarziu decat niciodata! Luna aceasta am testat multe produse la servici si trebuie sa recunosc ca acum imi dau seama mult mai bine de rezistenta lor, pentru ca sunt foarte mult timp plecata de acasa/la birou. Asa mi-am dat seama ca putine fonduri de ten rezista cum imi doresc si ca Estee Lauder Double Wear e perfect pentru mine sau ca gloss-urile de la NYX rezista surprinzator de bine pe buze si bineinteles, ca samponul Batiste este salvarea mea! Dar sa vedem mai bine care au fost produsele si obiectele mele preferate din aceasta luna!



Make-up
Fondului de ten Estee Lauder i-am facut review chiar in postarea dinainte si sunt absolut indragostita de el! Nu voi mai trai fara acest fond de ten, asta e sigur! Review-ul meu il puteti citi AICI.



Creionul Black Bean jumbo de la NYX este perfect pentru machiajele smokey! Eu obisnuiam sa folosesc un creion normal si sa il smudge-uiesc pe toata pleoapa, insa cu acesta munca este mult mai usoara, si este si mult mai cremos, iar fardurile au implicit aderenta mai buna! Din punctul meu de vedere Black Bean si Milk sunt indispensabile pentru orice persoana pasionata de machiaj!:)



Trebuie sa recunosc ca rimelul Volume Build de la Oriflame este primul care imi place de la aceasta firma, deoarece tot ce incercasem pana atunci ma dezamagise. Voi face in curand un demo sa vedeti cum se vede & all that stuff! :)



Am multe nuante din gama NYX Round Lip Gloss, iar luna aceasta am decis sa le mai folosesc, pentru ca altfel vor expira (stiti ca eu sunt mai mult cu rujurile). Luna aceasta mi-au placut la nebunie Doll Pink si Apricot si chiar am descoperit ca tin multicel pe buze, arata superb si nu se estompeaza intr-un mod urat. Love that!



Gloss-ul de la Victoria's Secret l-am folosit in zielele cand am mers pe un machiaj mai smokey la ochi. Nu va imaginati cat de bine miroase si ce frumos straluceste!♥



M-am inteles foarte bine si cu pensula Small Tapered de la ELF. Este perfecta pentru bronzer deoarece ofera o aplicare foarte precisa. 


Fragrance
Parfumul Herve Leger Intrigue este deja gol, dar i-am facut poza pentru scopul aceste postari!:)) Mi-a placut foarte mult, este foarte feminin si senzual in acelasi timp si am primit si laude in timp ce il purtam. Acesta nu poate fi decat un semn bun, nu? Cu siguranta am sa il mai cumpar si a doua oara!


Hair
Cred ca v-am mai spus cat imi place samponul uscat Batiste, este salvarea mea de zi cu zi si cred ca orice fata cu parul gras sau relativ gras l-ar iubi! Ii declar iubire eterna!:)) Pana acum am incercat variantele Blush si Original, insa incet, incet le voi incerca pe toate, asta e sigur!:)


Body
Antiperspirantul de la Cien (Lidl) este o noua descoperire si imi place la nebunie! Protejeaza suuuper, este ieftin (5 lei) si miroase extraordinar de fresh si proaspat (mi se pare ca seamana cu mirosul Dove, care este unul dintre preferatele mele). Nu stiu cum sunteti voi, insa mie imi place sa simt mirosul deodorantului, ma face sa ma simt mai fresh si mai curata pe tot parcursul zilei. Nu cred ca il voi schimba prea curand!  P.S.: Vorbesc doar de acesta roz, deoarece sunt mai multe culori, am mai incercat si alb insa nu m-a impresionat in aceeasi masura!



Nails
In ceea ce priveste oja, cea mai purtata a fost Berry Ice Cream de la Barry M. Este perfecta pentru primavara!



Accessories
Accesoriul meu preferat a fost aceasta pereche de cercei in forma de fluturasi de pe www.romwe.com.



Gadgets
Deoarece am avut ocazia sa o cumpar la un pret foarte mic (mai mic decat cel online), m-am ales cu o tableta de la E-boda si anume: A200. Sunt foarte multumita de ea (in special la cat am platit!), este perfecta pentru filme/seriale, carti in format electronic, jocuri si internet. Nu regret absolut deloc ca am cumparat-o, desi nu este cea mai rapida sau cea mai impresionanta tableta, insa pentru pretul ei, se descurca impresionant! P.S.: Tabletele E-boda sunt fabricate in Romania.



Favorite song:

Am ascultat in exces melodia lui Ed Sheeran - Give me love si inca nu m-a saturat de ea! Este extraordinara!!!


P.S.: Seriale preferate nu am avut luna aceasta pentru ca din pacate sunt foarte in urma si cu cele pe care le urmaresc deja!:))




What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii