Review: Sleek Blush by 3 (Lace)


Hello!


Brand-ul Sleek este unul dintre favoritele mele all time si am fost multumita pana acum de toate produsele pe care le-am achizitionat de la ei! Cand au aparut aceste blush-uri 3 in 1 mi-am zis ca trebuie sa le am! Am ales Lace pentru ca este cel mai cuminte, insa daca ma gandesc mai bine, mi le doresc pe toate!


Mult timp am evitat sa folosesc blush-uri deoarece nu sunt cel mai usor de aplicat pe un ten gras si nici nu rezista la fel. Recunosc, nu folosesc in fiecare zi blush tocmai din acest motiv. Daca am o perioada cu mai multe cosulete pe fata evit sa folosesc astfel de produs pentru ca am impresia ca se sterge tot ce m-am chinuit sa acopar cu fond de ten & concealer. :)) Insa in zilele bune ador sa folosesc blush, iar cele de la Sleek sunt de departe preferatele mele datorita culorilor si a faptului ca sunt extrem de pigmentate!


Ideea cu 3 blush-uri intr-un ambalaj mi se pare geniala, deoarece pot fi luate cu usurinta in calatorii sau in trusa de machiaj. De asemenea, sunt mai compacte si mai usor de depozitat.  

Varianta Lace contine trei nuante peachy si anume: Crochet, care este un portocaliu intens, Guipure, care este o nuanta peachy cu particule aurii, iar Chantilly este un corai cu tendinta rosiatica. Desi imi plac toate 3, trebuie sa recunosc ca preferatul meu este Chantilly



Din pacate nu vi-l pot arata si pe fata deoarece am somat in ultimul hal in ultima perioada in ceea ce priveste machiajele, insa probabil va pueti face o idee din swatch-ul de mai sus. Culorile nu sunt prafoase, sunt foarte intense si este de ajuns o cantitate foarte mica pentru a va colora obrajii!

Costa 55.99 lei si il puteti gasi pe MKS - AICI.


Voi ati incercat blush-urile Sleek? Ce parere aveti despre ele?
Have you tried Sleek blushes? What do you think about them?



Kisses,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii