Heart to heart!



Cand treci printr-un soc in viata ta sau cand se produc prea multe schimbari deodata ceva in tine se schimba.  Asta mi s-a intamplat mie in ultima luna, iar acest lucru m-a schimbat, si m-a schimbat in bine. Se spune ca noile inceputuri sunt deghizate in sfarsituri dureroase, insa dupa ce reusesti sa vezi din nou viata cu optimism, totul se schimba, si se schimba in bine! 

Asta vreau sa va transmit eu astazi. Alegeti fericirea! Alegeti sa fiti optimiste! Nu lasati gandurile negative si persoanele care nu va merita sa va acapareze viata. Daca nu va simtiti fericite intr-o relatie sau intr-o anumita situatie si simtiti ca sunteti trase in jos sau ca stagnati, cautati puterea in voi sa va rupeti de ceva ce nu va face bine. Pe moment o sa para ca totul e negru, insa intr-o perioada scurta de timp va veti regasi pe voi! Daca va simtiti nefericite, va propun sa va ganditi la tot ce aveti bun in viata voastra, iar problemele vor deveni mult mai mici! Daca cititi postarea asta probabil aveti un acoperis asupra capului, aveti un calculator/laptop si internet si alte lucruri materiale pe care altii nu le au. Insa nu acest lucru este atat de important, daca stati sa va ganditi, probabil sunteti sanatosi si aveti o familie si prieteni care va iubesc, iar asta este tot ce conteaza! Cu totii putem gasi lucruri pozitive in viata noastra! Iar gandirea si energia pozitiva se va reflecta pe fata noastra si pe trairile noastre!


In ultima luna am decis sa traiesc altfel, sa fiu un om mai optimist si mai bun, pentru ca felul in care gandesc atrage dupa mine persoane si lucruri pozitive in viata mea. Nu vreau sa mai fiu negativa, nu vreau sa judec si nu vreau sa privesc oamenii decat pentru ceea ce sunt ei pe interior! Iar daca mi-ar fi spus cineva in ianuarie cat de mult se va schimba viata mea nu as fi crezut. Nu as fi crezut ca voi gasi un job care sa il iubesc si care sa ma faca sa merg dimineata cu chef de viata la serviciu oricat de obosita as fi si nu as fi crezut ca voi cunoaste sau redescoperi atatia oameni minunati!

O schimbare brusca te maturizeaza, chiar daca este vorba despre incheierea unei relatii de 6 ani, un lucru care nu pare atat de dramatic decat pentru persoana care o traieste si daca stau sa ma gandesc acum, chiar nu este atat de dramatic! Te face mai puternic si pregatit pentru ceea ce urmeaza! Cel putin asa aleg eu sa privesc lucrurile! Sunt fericita! M-am eliberat de ce a fost negativ in viata mea si sunt pregatita pentru ceea ce urmeaza. Sunt impacata cu mine, ma simt bine in pielea mea si ma iubesc!

Stiu, poate e neobisnuit sa vedeti o asemenea postare de la mine, nu prea las sa se vada prea mult din ceea ce sunt eu ca om si prefer sa ma ocup de partea profesionala cat pot eu de bine pe acest blog, insa mi-am dorit sa spun asta, pentru ca poate o sa ajute si alte persoane care poate simt in acest moment ca viata lor stagneaza sau ca nu merge nicaieri! E doar o perioada, lucrurile se vor schimba daca voi vreti sa se intample asta si daca va veti urma visurile! Trebuie doar sa credeti in asta si sa fiti pozitivi! 



Va pup & va iubesc,

Share:

0 comentarii