Review: Estee Lauder Double Wear Foundation

*romanian only


Intrebare! Este posibil sa mai iubesti altceva dupa ce te-ai indragostit de cel mai tare fond ten ten ever invented? Raspuns: Nicio sansa!:))
In alta ordine de idei, va prezint astazi minunatia din viata mea, fondul de ten Estee Lauder Double Wear, care din pacate deja este pe terminate! :(




De doua luni de zile de cand am achizitionat acest fond de ten (de la un blog sale al unei bloggerite). l-am folosit zilnic. Perioada de testare a coincis cu angajarea mea si astfel mi-am putut forma o parere cat se poate de bine, deoarece se intampla sa stau si peste 10 ore la serviciu.

Pot spune cu mana pe inima ca este singurul fond de ten care a rezistat imperesionant pana la sfarsitul zilei (bineinteles, nu mai arata impecabil ca la ora 8 dimineata cand il aplic, insa inca e acolo si rezista!), nu imi face fata sa luceasca absolut deloc si care acopera extraordinar! Lucru rar vazut pe un ten gras, stiti bine...

Nu as vrea sa par snoaba, insa chiar simt ca nu il mai poate egala un alt fond de ten! Dar cum stiti ca imi place sa testez acest gen de produse, tot nu ma voi opri doar la el si voi avea si altele pe langa, insa cu siguranta il voi cumpara din nou! Va trebui sa faca parte din colectia mea de machiaj for ever and ever!



Totusi, trebuie sa aveti grija si sa va obisnuiti cu proportiile si cu felul in care il aplicati, pentru ca puteti obtine un efect de masca daca nu sunteti atente. Mie imi place cel mai mult sa il aplic direct cu mana, deoarece folosesc si mai putin produs, dar si efectul final este unul mai natural.
Nuanta pe care o folosesc eu se numeste 1N1 Ecru si mi se potriveste ca o manusa! Pe moment pare o idee deschis, insa se adapteaza foarte repede si nu este nici prea roz nici prea galbui, are un subton neutru, la fel ca pielea mea. De asemenea, nu oxideaza pe fata de-a lungul zilei, un alt mare plus din partea mea!

Un alt lucru pe care imi doresc sa-l fac este sa incerc din nou Colorstay, pentru ca nu l-am mai avut de aproape 2 ani si mi s-au mai sters din memorie detaliile despre el, iar apoi sa fac o comparatie intre el si acesta, deoarece se spune ca ar fi foarte asemanatoare. Insa un lucru pot spune sigur: la rezistenta cu siguranta nu il ajunge niciun fond de ten pe care l-am incercat vreodata!


P.S.: Sa nu va lasati induse in eroare de pompita de la fonul meu de ten. Acesta nu vine in mod normal cu pompita, ci doar cu un capac auriu, insa eu l-am achizitionat direct cu pompita Mac. 


Swatch:


Voi ati incercat acest fond de ten? Ce parere aveti despre el?
Have you tried this foundation? What do you think about it?



Kisses,

Share:

0 comentarii