Haul: BeautyUK | +Giveaway

Hello ladies,


Nu stiu daca ati aflat sau nu, insa BeautyUK a ajuns si in Romania si acum avem si un site oficial: www.beautyukcosmetics.ro. Am primit si spre testare cateva produse, cu care am sa va fac pe viitor 3 tutoriale video. Nu am sa va vorbesc astazi despre toate pentru ca inca nu am apucat sa le incerc pe fiecare, insa pe parcurs, probabil le veti vedea in actiune sau le voi face un review daca ma impresioneaza vreunul. Iata ce minunatii am ales:



 Paletuta o vad foarte versatila si utila atat pentru machiaje de zi, cat si pentru machiaje de seara, asa cum sugereaza si numele sau!
Pret: 24 lei



 Acest trio l-am incercat deja si sunt absolut incantata de el! Culorile sunt foarte pigmentate si intense & I love it!
Pret: 24 lei



Pret: 15 lei 



 Creionul negru l-am incercat deja si chiar imi place! Este cremos si intens, exact ce imi doresc de la un astfel de produs.
Pret: 12 lei



 Pret: 21 lei



 Pret: 15 lei



 Pret: 21 lei



 Pret: 20 lei



 Pret: 20 lei



Pret: 24 lei



 Pret: 20 lei



Am incercat pana acum rujul rosu si arata amazing pe buze & rezista foarte mult!:X 
 Pret: 21 lei



 Pret: 18 lei



 Pret: 15 lei


Pret: 12 lei


Daca va atrag aceste produse aveti si voi sansa sa castigati un voucher in valoare de 100 lei cu care puteti sa va cumparati orice doriti de pe site. Trebuie doar sa indepliniti conditiile din widget-ul de mai jos!
a Rafflecopter giveaway




Kisses & bafta!

Share:

0 comentarii