Spring is finally here!

Weekend-ul acesta a fost unul exceptional! Nu stiu cum sunteti voi, insa in cazul meu cand vine primavara parca ies din starea de hibernare si permit din nou fericirii sa intre in sufletul meu, ha ha! Ideea este ca nu suport sa fiu libera si sa imi petrec timpul in casa pe asa o vreme frumoasa, pentru ca simt ca ma deprim! Tocmai din acest motiv m-am plimbat in lung si in lat cu doua dintre prietenele mele cele mai bune prin oras tot weekend-ul acesta si m-am simtit minunat si m-am relaxat in acelasi timp! Bineinteles, am luat si aparatul cu mine si am facut cateva poze, pentru ca stiti ca nu ma pot abtine!















 My best friend's baby! Love him!






Si pentru ca a trebuit sa fac un compromis intre a ramane acasa si a ma ocupa de poze & stuff like that pentru blog sau a merge la o plimbare cu prietena mea cea mai buna, pentru a imbina utilul cu placutul, am decis sa iau cateva produse pentru urmatoarele articole cu mine si bine am facut, pentru ca pozele au iesit senzational, veti vedea!!!



Hope you enjoyed today's post!



Kisses & hugs filled with happines and joy!

Share:

0 comentarii