Review: Ivatherm - IVAPUR - gel spumant purifiant

  Iata ca a venit timpul sa vorbesc si eu despre produsele primite cu ocazia campaniei Trender Word Of Mouth.
Astazi ma voi axa pe gelul de curatare, iar intr-o postare viitoare, voi vorbi si despre fondul de ten.


Specificatiile producatorului:


 "Indicat in ingrijirea zilnica a tenului mixt sau gras, cu tendinta acneica. Indeparteaza machiajul, curata fata si regleaza secretia de sebum. Barbatii il pot folosi in locul spumei de ras. Ivapur are proprietati antibacteriene (Propionibacterium acnes, Staphylococcus epidermidis), antifungice, seboregulatorii si antiinflamatorii.

"Uleiul esential de ienupar rosu are efect antiseptic si antiparazitar. Zincidone , dublu activ, are actiune antiseboreica prin inhibarea activitatii glandelor sebacee si actiune antibacteriana impotriva celor mai frecventi germeni implicati in etiologia acneei (Propionibacterium acnes, Staphylococcus aureus si Sthphylococcus epidermidis). In acelasi timp are si proprietati hidratante. Apa termala Herculane atenueaza iritatiile si catifeleaza pielea prin proprietatile ei calmante si antiiritante. Datorita proprietatilor antiinflamatoare este indicata persoanelor cu piele sensibila, reactiva."



Parerea mea:


 Dupa cum vedeti, m-am tinut de el si l-am folosit si dimineata si seara. Am vrut sa astept ca sa imi pot forma o parere definitiva despre el. Nu as fi vazut rostul unei postari cu primele impresii, nu mi se pare o strategie buna. Prefer sa imi acord timpul necesar, sa il folosesc atat cat consider eu ca este necesar pentru a imi forma o parere (in cazul acesta jumatate de tub) si abia apoi sa va povestesc si voua. 

Iata care este parerea mea despre acest produs:
  • are o textura destul de lichida, dar este nevoie de foarte putin produs pentru a acoperi toata fata; 
  • in prima faza nu m-a incantat din cauza mirosului puternic (eram obisnuita cu Iwostin, care miroase mai putin pregnant). Acesta a fost cam singurul lucru ce ma incomoda, insa m-am obisnuit repede;
  • comparandu-l cu cel de la Iwostin (pe care l-am folosit mult timp), pot sa spun ca este la fel de bun (poate mai bun?), singurul minus ar fi cantitatea mai mica;
  • curata foarte bine tenul si iti da senzatia de curat. Folosesc des Colorstay (care este rezistent la transfer) si face fata cu brio;
  • pe mine personal ma strange putin fata dupa ce il folosesc, insa nu ma deranjeaza prea tare pentru ca aplic imediat o crema hidratanta;
  • pana la urma m-am obisnuit si cu mirosul, pe care acum il regasesc "refreshing";
  • dupa cum probabil stiti, am tenul gras, cu tendinte acneice. In privinta acneei nu pot sa ma pronunt daca m-a ajutat, consider ca m-au ajutat alte produse/tratamente, insa am fost multumita de felul in care imi curata fata si de senzatia de dupa.

INGREDIENTE:
 De cand am descoperit blogul pasagera.ro (pe care vi-l recomand cu caldura) am invatat sa citesc cat de cat ingredientele cu ajutorul:
http://www.cosmeticscop.com/cosmetic-ingredient-dictionary/T.aspx.
 Inca este ceva nou si pentru mine, insa cu timpul sunt sigura ca nu voi mai avea atata nevoie de dictionar si voi incepe sa le retin (deci voi putea studia ingredientele de la locul achizitiei☺).
 M-am uitat atent peste lista si am observat ca majoritatea ingredientelor sunt bune, in afara de sodium hidroxyde, care ar putea fi iritant in cantitati mai mari, insa este aproape la capatul listei, ceea ce rezulta ca este in cantitati mici, deci banuiesc ca nu irita. Ar mai fi si penultimul ingredient, juniper oil. Eu am gasit doar juniper berry, care nu este benefic, despre juniper oil nu pot sa spun nimic.
 Va sfatuiesc si pe voi sa consultati dictionarul, o sa va ajute. :)


All and all, imi place produsul, mi-a facut bine, ma declar multumita si vi-l recomand!



Pupici,

Share:

0 comentarii