Tag: Time is running out


Primit de la: Iela & Honney Bunny. Va multumesc fetelor.

Deoarece nu am avut scanner, am facut poza la poza (la cele pe care nu le aveam pe calculator). Deci imi cer scuze pentru eventuala calitate proasta la unele poze.

Prepare yourselves. It's going to be fun!:))


2 anisori - alaturi de tatal si fratele meu:

6 ani. Ranita la picior, but still dancing. :))
- sunt cea in albastru, evident. :))

9 ani

11 ani - alaturi de Lessie, cainele meu de pe atunci:

15 ani - banchet clasa a 8-a

16 ani - alaturi de my BFF, la sat. Da, am trecut si noi prin moda ochelarilor fara rama si cu lentile colorate. :))

17 ani - cu bretonel

18 ani - alaturi de prietena mea draga, Oana.


19 ani - o perioada minunata din viata mea. 

La liceu, tot cu frumoasa Oana:

Banchet clasa a 12-a, cu Oana si Ana:

Excursie clasa a 12-a. Aici suntem pe defileul Dunarii. Cu Ana si Oana again.

Aceeasi excursie. De data asta Targul-Jiu. Cu Ana. Obosite dupa un drum lung.

20 ani - dupa primul an de relatie cu iubitul meu:

21 ani si jumatate - Poiana Marului, tot alaturi de iubitul meu:

22 ani - la festivitatea de absolvire a facultatii:

Iar din prezent, aveti o gramada de poze pe blog, nu are rost sa mai pun. :)

Sper sa va fi placut!
Tau tag-ul mai departe catre toate fetele care doresc sa-l faca. 


Va pup!
Weekend placut,

Tags:

Share:

1 comentarii

  1. Foarte frumos ai prezentat evolutia ta. Ai trecut prin multe schimbari vad :D Mai ales la par, dar, ciudat e ca, tie iti sta bine cu orice culoare <3 Mai ales roscata, cum ai fost ultima data :D in poza cu descrierea "clasa a 12-a, cu Oana si Ana:" ce nuanta aveai la par? Exact la aia vreau sa ajung eu si nu stiu cum, e un blond deschis dar foarte fin...oare iti mai amintesti ce ai folosit?:D Te pup dulce!

    ReplyDelete